God jul på er!

hej!
jag ville bara säga god jul och hoppas att ni har haft en bra julafton och allt.
nu till det mindre roliga..
jag är nästan klar med nästa kapitel, men har tappat skrivarlusten totalt på grund av er brist på peppning. jag menar, 17 besökare ska väl ändå klara av att skriva 10 kommentarer? från och med nu kommer jag inte lägga ut nästa kapitel förrän ni nått 10, stör det er får ni kommentera så kommer kapitlena snabbare!
(skrev verkligen inte detta för att vara dum, jag tycker bara det känns lite tråkigt att inte veta vad ni tycker om novellen.)
PUSS!
/e

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det var ju tråkigt att du tycker det!

Vi försöker men jag förstår dig som säkert alla andra!

Kom igen,&vi ska fortsätta peppa dig som förr! Kram

2011-12-28 @ 21:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin />