saker ni gärna kan svara på

hej!
jag tänkte bara säga att jag håller på med kapitlet nu, men eftersom ni inte kommit upp till 10 kommentarer än så kommer det inte upp ikväll! :)

En sak till..Hur länge tycker ni jag ska hålla på med novellen? när börjar den bli tjatig? Någon som har idéer att dela med sig av, kan ju va kul? Jag har till och med börjat fantisera om en ny novell, men det får vi vänta med ett tag!

OCH NI SOM KOMMENTERAR: TACK FÖR ALLA FINA ORDEN! PEPPAR MIG VERKLIGEN ATT SKRIVA MER OCH BÄTTRE.

IAF, svara gärna!
/e

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh förlåt!

Jag tycker inte att novellen är tråkig, tycker du ska hålla på ett rätt så bra tag!

Tycker det ska vara lite mer Sarah&Justin i Stratford & Atlanta

Kram<3

+.. snälla ebba, sluta inte med denna novellen, än iaf! Mår rätt dåligt just nu men när man slår upp din novell så blir man så himla glad& kommer på andra tankar! Och tro mig ebba, jag menar det!

2011-12-20 @ 22:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin />