shawty with you kapitel 44

"Då kör vi!" sa jag när jag satte mig i passagerarsätet.
"Juuuloov!" sa Hanna och startade motorn.
Vi höjde volymen på radion och sjöng med så högt vi kunde, livet var på topp.
"I'm bulletprooooof, nothing to loooooose. far away, far awaaayy!" nästan skrek vi.
Vi kom fram till skolan och hade svårt att hitta parkeringsplats, men efter ett tag kunde vi hoppa ur bilen och möta kylan. Vi trängde oss snabbt förbi en massa människor och såg Ryan och Chaz lite längre bort.
"Hej killar!" sa jag och kramade de båda snabbt.
"Hej, ska vi gå in och hitta en plats?" sa Ryan.
Vi nickade och alla fyra gick in i den stora aulan där avslutningen skulle hållas.
Några elever sjöng och spelade och rektorn höll sitt årliga tal som ingen orkade lyssna på.
_______________________________________________________________________________________________



"Hur ska vi inleda julovet på bästa sättet?" sa Hanna.
Vi satt på ett café och fikade, hit hade vi gått direkt efter avslutningen.
Chaz sträckte på sig, "kan vi inte åka skidor?!"
Alla log och gick med på det.
"Vem kör?" frågade Ryan.
"Titta inte på mig, jag har inte ens en bil!" sa jag och höjde handflatorna för att se oskyldig ut.
"Vi kan ta min bil." sa Hanna.

Nästa morgon kom Hanna, Ryan och Chaz för att hämta upp mig.
Ryan log stort mot mig när jag hoppade in i baksätet bredvid honom,"godmorgon Sarah!"
Jag log tillbaka, "hej!"
"Hur långt bort ska vi?" frågade jag medan jag spände fast bilbälet runt om mig.
Hanna började backa ut från uppfarten till mitt hus. "Någon timme skulle jag tro."
Ryan vände sig mot mig, "har du åkt skidor innan?"
Jag log stort, "nej, snowboard."
Ryan skrattade. "Hörde ni? Tjejen åker snowboard!"
Chaz vände sig om och såg på mig, "är det sant?"
Jag nickade och flinade. Chaz såg förvånad ut. Sedan började han skratta. "du? Snowboard? Hahahaha!"
"Vad? Åker du skidor eller?" sa jag.
"Nej, det är Hanna och Ryan som gör det. Men du och snowboard, ingen bra kombination."
Jag lutade mig fram för att slå honom lät på armen men han vek undan. "Varför skulle jag inte kunna vara bra på snowboard?"
"Jag vet inte..Du ser verkligen inte ut att kunna det." sa Chaz och log.
"Underskatta aldrig en tjej." svarade jag kort och flinade.
"Vi får väl se." sa Ryan.

Efter någon timme var vi framme. Det var inte stort, bara några få backar, men det räckte gott och väl.
Vi gick och hyrde, snowboard till mig och Chaz och skidor till Ryan och Hanna.
Sedan tog vi liften upp.
När vi kommit upp på toppen vände sig Chaz mot mig, "nu ska vi se vad du går för!"
Jag skrattade, "du kommer bli förvånad." Sedan satte jag mig ner och spände fast snowboarden, Chaz gjorde lika dant. Ryan och Hanna åkte lite innan oss, men stannade lite längre ner i backen för att kolla på oss när vi åkte.
Jag reste mig upp. "Redo?" frågade jag samtidigt som jag tryckte ned skidglasögonen från mössan ner över mina ögon.
"Redo." sa Chaz och famlade sig upp.
Jag satte fart på snowboarden och åkte. Chaz låg strax bakom mig, vinden susade och ven i mina öron, snön blåste i mitt ansikte. Det var ett tag sedan jag kände den känslan, den underbara känslan av att vara fri.
Jag åkte ner till Hanna och Ryan och stannade framför dem med ett ryck så att snön flög upp på dem.
"Jävlar vad du är grym!" sa Ryan.
Jag log stolt, "tack, jag vet." Sedan såg vi upp i backen för att upptäcka Chaz vara på väg, något efter.
Till slut kom han fram till oss, "det tog ett tag!" sa Ryan.
"Haha, jag kan i alla fall åka snowboard."
Sen vände han sig mot mig, "och du, du är ju helt sjuk! Vart har du lärt dig det?"
Jag skrattade innan jag svarade, "min pappa lärde mig när jag var liten, sen har jag väl åkt lite då och då."
"Åhh, okej." sa Chaz.
"Asså Chaz, det är lugnt." sa jag och försökte le, men minnen från pappa kom genast upp i mitt huvud.
"Nej, men ska vi ta och käka lunch?" frågade Hanna för att försöka lätta upp stämningen.
Vi gick med på det och åkte ner för att äta.

Justin's Perspektiv:

Julafton hade jag firat i Atlanta med min familj. Mormor och morfar hade kommit ner hit, och pappa och Jazmyn och Jaxon hade också kommit för att fira med mig och mamma. Det kändes bra att mamma och pappa kunde komma överens och vara i samma rum utan att bråka eller något.
Nu satt jag i ett flygplan på väg till Stratford med Kenny för att träffa Sarah. Imorgon skulle vi åka till New York.

Jag gick ut ur flygplatsen med Kenny framför mig och vi satte oss i en taxi.
"147 Wellington Street, tack." sa jag och satte mig i taxin.
"Sarah's hus?" frågade Kenny.
Jag log och nickade.
Efter ett tag var vi framme vid Sarah's hus. Jag hoppade av och tog min packning medan Kenny åkte vidare.
Sen gick jag fram till ytterdörren och knackade på. Snart öppnades dörren, och där stod Sarah i mjukisbyxor och en slapp t-shirt. Hennes ansikte lös upp och hon hoppade på mig.
"Justin!"
Jag kramade henne länge och kysste henne på munnen. Sedan släppte hon in mig i huset.
"Har du börjat packa än?" frågade jag henne.
"Ehhmm..nej." sa hon och log försiktigt.
"Då får vi väl göra det!"
Jag gick fram till henne och bar upp henne så att hon hänge över min axel.
"Juustin! Släpp ner mig!" skrek hon.
Jag bara skrattade och gick upp för trappan till hennes rum. När vi kom upp slängde jag henne på sängen.
"Gör aldrig om det där." mumlade hon och reste sig upp.
Jag flinade, "det vet man aldrig."
Hon suckade och skrattade. Sedan gick hon till sin garderob och tog ut en resväska och började packa.

Lördag morgon. Vi gick upp och åt en mysig frukost och gjorde oss i ordning. Sarah hade på sig en vit tröja och jeans, jag hade svart t-shirt och byxor. Vi sa hejdå till hennes mamma och tog en taxi till flygplatsen där Kenny mötte oss.
"Sovit gott?" frågade han.
Sarah nickade.
"Ja." sa jag.
Vi gick ombord på ett plan som skulle ta oss till New York, resan skulle ta nästan fem timmar.

Fem timmar senare var vi framme i New York. Snön virvlade runt på gatorna, och vägarna var fulla av bilar. Tillslut kom vi fram till hotellet och jag slängde mig direkt på sängen. Sarah gick fram till mig.
"Trött?" frågade hon och lade sig bredvid mig.
"Inte tillräckligt." svarade jag och kysste henne. Jag lade mig ovanpå henne och hon tryckte min kropp mot hennes och kysste mig hårt. Jag smekte hennes mage och drog sedan av hennes tröja och strax därefter min egen. Hennes händer fumlade med min gylf när hon drog av mina byxor. Jag kysste henne länge.
_______________________________________________________________________________________________

Vad tycker ni? :)
puss.
/e.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh vad bra!:))

2011-12-10 @ 17:27:15
Postat av: Anonym

Fint!

2011-12-10 @ 18:31:10
Postat av: Anonym

åhhhh sååå fint!!!!!!!!

nästa ska vara intimt och romantiskt!!♥♥♥

2011-12-10 @ 21:01:06
Postat av: Elwira lindén

aas bra mer :) heheh är beroende av din novell :P



du är gryyyymmmmm!!!!!!!<3

2011-12-10 @ 22:08:57
Postat av: Anonym

Gissa? OMG SÅ BRA!!!!

2011-12-11 @ 10:29:00
Postat av: Anonym

Ebba, du är så jävla begåvad!

Fortsätt så!!

2011-12-11 @ 18:56:20
Postat av: Anonym

Bra, men kommer det ett ikväll,(måndag)?:)

2011-12-12 @ 07:25:52
Postat av: Anonym

du får faktiskt lägga upp ett ikväll hörru..♥

2011-12-12 @ 15:25:30
Postat av: Anonym

Ebba, ikväll får du skriva ett nytt kapitel!!:))

2011-12-12 @ 21:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin />