shawty with you kapitel 48

Efter en tids sökning hittade jag det, Atlanta! Gate 12, landar om tio minuter. Jag fick genast bråttom och skyndade mig att leta upp rätt gate. När jag äntligen kom fram var det redan en massa människor som väntade på sina nära och kära. Jag fick ställa mig längst bak och ställa mig på tå för att se något. Passagerare efter passagerare kom ut ur korridoren, och tillslut lade jag märke till en kille som höll sin keps ner över sitt ansikte och en stor man bakom honom. Jag log stort och sprang fram till honom och slängde mig i hans armar. Han blev förvånad, men hade snart sina armar om mig.
"Jag har saknat dig!"
Han hade lyft mig up i luften och satte nu ner mig på marken, lade händerna om min midja och kysste mig.
"Jag har saknat dig också."
_________________________________________________________________________________________________

Vi gick hand i hand ut från flygplatsen och när jag inte stannade för att ta en taxi blev Justin förvånad.
"Vart ska vi?"
Jag log, "vet du inte? Jag har en bil!"
Justin fick ett stort flin på läpparna, "det visste jag inte, grattis! Vågar man sätta sig i bilen?"
Jag låtsades bli sur och lade armarna i kors över bröstet.
Han skrattade och lade ena armen om mig medans vi gick, "jag skoja bara älskling, du är säkert jättebra på att köra!"
Jag log mot honom och han kysste mig snabbt innan vi satte oss i min bil och körde hem till Justin. 

"Vad ska vi göra då?"
Jag satt i skräddare på hans säng och fingrade på hans täcke medan han var mitt uppe i att packa upp.
Han stannade upp och såg på mig, "jag vet inte, har du lust att åka till tivolit i Toronto?"
Jag log sött mot honom, "låter kul."
"Jag ska bara packa upp så kan vi ta min bil."
Han packade upp klart och sedan gick vi ner till hans bil för att åka iväg till tivolit.

"Ska vi åka upp i pariserhjulet?" frågade han och tog min hand. Jag nickade och log.
Jag följde honom fram till kön som gick fram till pariserhjulet.
"Kan vi få en egen korg?" frågade Justin när vi kommit längst fram i kön.
"Självklart Mr. Bieber!" svarade killen och öppnade en korg åt oss.
Vi steg in och under tiden vi steg högre och högre kände jag mig mer och mer rädd.
"Ehh, Justin?" lyckades jag få fram.
Justin slet blicken från utsikten och såg på mig, "vad är det älskling?"
"Jag kom på att jag är höjdrädd."
Justin skrattade och lade armarna om mig, "var inte rädd shawty, jag är här."
Jag log och lutade mitt huvud mot hans bröst. När vi var på toppen av pariserhjulet stannade dem det så att man fick se på utsikten.
"Gud vad fint det är!" utbrast jag.
"Inte lika fint som du." sa Justin bakom mig och lade sina händer om min midja. Jag vände mig om och satte mig i hans knä, "jag älskar dig, Justin."
Han kysste mig en lång stund, "jag älskar dig mer."
Vi började åka neråt igen och vi satt tysta bredvid varandra ända tills vi kom ner på marken igen.

Måndag morgon. Jag stod framför spegeln i en rosa Hollister-tröja och mörka jeans. Håret var uppsatt i en knut och jag hade lite mascara på franarna. Jag log nöjt mot min spegelbild innan jag greppade min skolväska och gick ut.
Jag satte mig bredvid Chaz på skolbussen.
"Hej Chaz!"
"Hej! Haft det bra i helgen?"
Jag log, "jättebra. Justin kom upp hit, han ska vara här hela veckan."
"På fredag också?" frågade Chaz.
"Speciellt på fredag." svarade jag och flinade.
"Vad har du planerat?"
Jag vände mig mer mot honom så jag såg honom i ögonen, "först, så ska han och jag fika i skogen där vi hade vår första dejt, sen på kvällen så är det fest!"
Chaz skrattade lite lätt, "är jag bjuden på festen?"
"Ja, du ska vara med och förbereda den." svarade jag.
"Tack för informationen!"
Jag log varmt som svar.

Sista lektionen var slut, jag såg fram emot att komma hem och slippa tänka mer på skolan denna dagen. När jag kom fram till skåpen såg jag ett bekant ansikte, Luke.
"Hej, Luke."
Han sträckte på sig från att ha lutat sig mot skåpen, "hej."
Jag öppnade mitt skåp och lade in mina böcker, "vad händer?"
"Vill du gå och käka?"
Jag tog ut böcker som jag skulle ta med hem, men stannade upp för att titta på honom, "vadå? Nu?"
"Typ."
"Okej." svarade jag och log.
Jag tog min mörkbruna skinnjacka och skolväska och låste mitt skåp. Sedan gick jag bredvid Luke ut ur skolan.
Vi tog hans bil in till centrum och gick in och satte oss på ett café.
"Hur är det mellan dig och Justin då?" frågade Luke och log.
Jag flinade mot honom, "det är jättebra."
______________________________________________________________________________________________

Förlåt om jag slutar mitt i ett samtal, men jag hinner inte skriva mer.
10 KOMMENTARER SÅ KOMMER NÄSTA IMORGON. vill ni ha mer får ni kommentera! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättebra!

2011-12-19 @ 00:00:29
Postat av: Elwira

lika bra som vanligt :)

Längtar redan till nästa :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin />