shawty with you kapitel 53

Jag tog emot plastglaset som Ryan räckte fram till mig, "bra."
"Ska vi in och dansa?"frågade Hanna.
Jag nickade och grimaserade av bitterheten från drickan, "vad är det här egentligen?"
Ryan skrattade åt mig, "häxblandning."
Jag ryckte på axlarna och tog en klunk till innan vi gick ut på dansgolvet.
Vi dansade länge innan vi var så trötta att benen inte bar oss. Vi famlade oss skrattandes ut på terassen och satte oss ner.
"Men varför går du inte och snackar med tjejen om du tycker hon är så snygg?" sa Chaz till Ryan. Alla var fulla och inte vid sitt bästa tankestånd.
Vi skrattade alla utan anledning innan vi blev avbrutna av någon som kom fram till oss. Han satte mig bredvid mig.
"Hej Sarah,"
_________________________________________________________________________________________________

1. Sarah 2. Justin 3. Dricka 4. random 5. Justin 6. Sarah's klänning

Jag såg upp mitt i mitt skratt för att se vem det var. Även om jag inte såg vem det var så betedde jag mig som om jag visste det, "heeeej!"
Jag reste mig upp och vinglade till på mina höga klackar och var nära på att välta ut drickan jag hade i mitt glas. Personen som sagt hej till mig tog ett steg närmare och kramade om mig, jag bara stod där som ett fån utan att krama tillbaka, jag visste ju trots allt fortfarande inte vem det var.
Killen, som jag nu såg att det var, stödde mig med sin ena arm, "hur är det?"
Jag flinade, "kunde inte ha varit bättre!"
"Du ser lite...full ut."
Jag skrattade, "lite, men det är inte så farligt."
Han tog tag i min hand och började dra bort mig från mina vänner, "jag måste prata med dig."
Jag räckte snabbt över mitt glas till Hanna som satt tillsammans med Ryan och Chaz på kanten av terassen och såg konstigt på mig innan jag följde efter killen.
När vi kommit bort till gränsen av trädgården stannade han och vände sig mot mig, "jo, asså, jag är ledsen för vad som har hänt och allt. Kan du förlåta mig?"
Jag stod där som ett stort frågetecken och tittade på honom innan jag insåg vem killen var, "E-Eric?"
Eric nickade och pressade sina läppar mot mig. Jag kände mig helt överrumplad och bara stod där innan jag uppfattade vad som hände. Jag puttade iväg honom ifrån mig och såg på honom.
"Är du dum i huvudet eller?!"
Han såg förvånat på mig, "förlåt, jag trodde.."
"Nej, du trodde ingenting! Det är det som är felet!" skrek jag och lämnade honom.
Jag gick ursinnigt tillbaka till Ryan, Chaz och Hanna.
"Vad fan är det för fel på den killen?!" sa jag och satte mig på stenplattorna framför dem.
Chaz såg på mig, "varför följde du ens med honom från första början?"
"Jag såg ju inte vem det var." muttrade jag som svar. "kunde inte ni sagt något?!"
Hanna skrattade, "jovisst, du Sarah, du vet att det är Eric va?" sa hon sarkastiskt.
Jag blängde på henne. Hon kröp fram till mig och kramade mig hårt, "vad gjorde han?"
Jag svarade inte. Han hade kysst mig. Varför såg jag inte att det var han? Hur kunde jag vara så dum? Justin kommer bli förkrossad om han får reda på det. Mitt liv kommer gå i bitar, jag kan inte säga något. Men tänk om Eric säger något? Jag kommer dö.
Jag började gråta. Jag kunde inte hjälpa det, mitt liv kändes meningslöst just nu.
"Gumman, ska vi åka hem?" hörde jag Hanna säga.
Jag nickade.
"Vi tar min bil." sa Chaz och reste sig upp.
Ryan följde också med oss och vi åkte hem till Hanna's hus.

"Okej, vad har hänt?" sa Chaz.
Vi satt alla i Hanna's rum, vi hade huset för oss själva för hennes föräldrar var bortresta.
"Eric kysste mig."
Ryan grimaserade, "ajdå."
Jag såg på honom, "vad ska jag göra?"
"Ingenting. Fast om Justin får reda på det ligger du nog risigt till."
"Berättar inte du och han får reda på det från annat håll blir det värre än om du berättar det själv." sa Chaz. han har sina ljusa stunder ibland.
"Men han kommer ju hata mig." sa jag.
"Det vet du inte. Beror på hur du berättar det, säg inte att det inte var meningen bara. Det köper han inte." sa Hanna.
"Jag vill verkligen inte att detta ska ta slut.." mumlade jag.

"Sarah, vakna. Din mamma ringde precis, hon är hemma nu."
Någon ruskade mig om axlarna, jag har aldrig varit lätt att väckas.
Jag vände mig i sängen, "fem minuter till.."
"SARAH VAKNA!!!" skrek Chaz i mitt öra.
Jag ryckte till och satte mig yrvaket upp i sängen innan jag kände huvudvärken bulta i mitt huvud.
"Är du dum eller?" sa jag till honom.
Han flinade stort och stolt, "funkar varje gång."
Jag reste mig upp ur sängen och tog på mig kläder och gjorde mig i ordning.
"Jag tror inte vi hinner ses innan jag åker, så hejdå." sa jag och kramade om dem hårt.
"Lova att höra av dig så ofta du kan." sa Hanna.
Jag log, "lovar."
Sedan gick jag ut genom dörren och stängde den bakoom mig. Tre månader utan mina närmaste vänner, check.

Nästa dag, Justin's Perspektiv:

Jag vaknade av att solens strålar lös igenom mina gardiner. Jag kisade och satte mig upp i sängen och greppade min telefon. Jag hade ett nytt sms från Sarah:

Nu flyger jag! Ses om några timmar, saknar dig otroligt! love you. puss.

Jag log och svarade:

Jag kan knappt vänta! Saknar dig så det gör ont, och jag älskar dig mer.

Jag loggade in på twitter och retweetade några men stannade upp på en speciell tweet.

@justinbieber you've gotta see this! And before you see it I just want you to know that I'm so sorry. she's a bitch. http://25.media.tumblr.com/tumblr_lsspqrYME71qjkjfoo1_500.jpg

Jag klickade nervöst på länken och när bilden visade sig övergick mitt humör från glatt till ursinnigt. Sarah som kysste en annan kille? Hur kunde hon? Och sedan bete sig som om inget hade hänt..


Förlåt om det är lite kort, men jag hinner inte med mer just nu.
kommentera.
puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad synd!!!:((

De måste lösa detta på något sett!!!

2011-12-31 @ 08:20:32
Postat av: Anonym

Bajs på Eric!:(

Ska han förstöra för alla igen....åhh

Men din novell äger!:))

2011-12-31 @ 12:15:21
Postat av: Anonym

Bra ebba:)

2012-01-01 @ 08:03:11
Postat av: Anonym

Som vanligt, FANTASTISKT..

2012-01-01 @ 19:58:36
Postat av: Cherry ♥

Usch på dig Eric :((

Men sjukt bra skrivet :B ♥♥

2012-01-02 @ 00:05:52
Postat av: Anonym

Fint!

2012-01-02 @ 10:57:17
Postat av: Anonym

Nästa får komma upp ikväll!:)

2012-01-02 @ 15:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin />