SVAR PÅ KOMMENTAR

Det brukar laggs lite när jag söker på din blogg för när jag söker på den inbland så har du lagt upp ett kapitel men jag kan inte se det . Kan ibland kolla en hel kväll utan att något kommit upp. Som igårkväll, satte mig ner och väntade sen klockan sju - elva och sen när jag kolla imorse så stod det att du la upp kapitalet klockan åtta igårkväll, lite surt.... Men så kan det vara! Haha inte så intresant men tänkte bara säga det.. Fortsätt så du gör! Kram

Svar: Det finns en rätt enkel förklaring till det. Jag började skriva kapitlet igårkväll och vid åtta så sparade jag det som utkast. Men hela kapitlet blev jag inte klar med förräns vid tolv, då jag lade ut det egentligen. Bara så ni vet! Tack, och kram!
/e.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha okej, är det därför det brukar göra så ibland!:)

Tack ebba!

Kram

2011-12-10 @ 13:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin />