shawty with you - kapitel 39

"Ska vi åka hem?" frågade han sedan medans han såg ut över Los Angeles.
Jag nickade och vi gick ut till bilen och körde tillbaka mot hotellet. Paparazzis och deras äckliga kamerablixtrar mötte oss när vi gick ut ur bilen utanför hotellet. Justin lade sin arm om min midja och vi gick snabbt upp till hotellrummet.
Jag satte mig ner direkt och tog av mig mina höga klackskor från mina ömma fötter.
"Ska vi se en film?" frågade Justin som satt sig på sängen för att byta om till myskläder.
"Visst!"
Justin satte igång 'Titanic' och när jag också hade tagit på mig mina mjukisbyxor lade jag mig tillrätta i sängen bredvid honom. Jag vilade huvudet mot Justin's varma, bara överkropp och kysste den ömt. Sedan satte jag mig upp och började kyssa honom.
_______________________________________________________________________________________________


Han kysste mig länge och fumlade med min tröja. Jag satte mig ovanpå honom och fortsatte kyssa honom. När han fick av min tröja tog han av sig sin egen. Vi kysstes vilt i sängen ett tag, men somnade strax därefter.

Nästa morgon när jag vaknade låg inte Justin vid min sida. På hans huvudkudde låg en lapp.

Hej babe! Jag är på intervju, men kommer så fort jag kan! Stranden i eftermiddag? Puss, Justin.

Jag log för mig själv medans jag läste lappen och gick sedan in i badrummet för att ta ett långt härligt bad i badkaret. Efter det var jag så hungrig, så jag bestämde mig för att gå till Starbucks och köpa en macka. Jag tog på mig mina solglasögon och slängde för säkerhets skull en luva över huvudet innan jag låste rumsdörren efter mig och gick ut. Såklart stod det några paparazzis utanför hotellet när jag kom ner, så jag gick snabbt förbi med luvan långt ner över ansiktet. De märkte att det var jag och började följa efter mig och ställa frågor.
"Vart ska du? Var är Justin? Sarah! Titta hit!"
Jag sa ingenting utan fortsatte gå med raska steg. De gav inte upp, så tillslut stannade jag upp och vände mig emot dem.
"Jag ska äta frukost, så snälla, lämna mig i fred."
Sedan vände jag på klacken och gick in på Starbucks. Jag köpte min mat och gick sedan hem igen med en kaffe i handen.
När jag kom tillbaka till hotellet låg Justin på sängen och såg på tv.
"Hej!" sa jag när jag gick in genom dörren.
"Hej älskling." svarade han.
Jag gick fram till honom och lade mig vid hans sida.
"Vi åker hem ikväll." mumlade Justin efter en stund av tystnad.
Jag satte mig upp i sängen. "Va? Redan?"
"Ja. Jag måste börja spela in min skiva i Atlanta imorgon. Men jag följer med dig till Canada, men sen måste jag åka direkt."
"När kommer du tillbaka då?" frågade jag.
"Om en vecka."
"Då får vi väl packa."
Jag reste mig upp och drog ut min resväska och började lägga ner mina kläder i den.
"Varför så bråttom?" andades Justin i mitt öra och kramade mig bakifrån.
"Vi åker ju ikväll sa du." svarade jag och tog mig ur hans grepp för att hämta min necessär i badrummet.
"Men det tar väl inte så lång tid att packa?"
Justin satte sig ner på sängen och såg lite besviken ut.
Jag suckade och log och gick fram till honom där han satt på sängen. Jag satte mig i hans knä och kysste honom.
Justin log och tog tag om min midja innan han kysste mig länge.
"Ska vi se en film?" sa Justin och sökte min ögonkontakt.
"Visst." svarade jag.

Jag stod vid Justin's flygplan, nu skulle han åka till Atlanta. Jag skulle inte få se honom på en hel vecka. En hel vecka utan honom, jag orkar inte. Jag kramade honom hårt och ville aldrig släppa honom.
"Älskling, jag måste gå nu." sa Justin.
Jag släppte honom och han kysste mig en lång stund innan han gick upp på trappan till flygplanet.
"Jag ringer när jag är framme!" ropade han och gjorde en slängkyss.
Jag skrattade lite och gjorde en slängkyss tillbaka till honom innan han gick in i planet.
Där stod jag. Ensam, mitt ute på flygplatsen. Jag gick in igen och tog en taxi.
När jag satt i taxin ringde jag Hanna.
"Sarah?!" utbrast hon när hon svarade.
"Ja, jag är hemma nu!"
"Är du? Vi måste träffas!"
"Inte ikväll, jag är jättetrött. Imorgon?" frågade jag.
"Ja, vi träffas tolv i parken. Imorgon kväll är vi hos Ryan. Okej?"
"Okej."
"Bra, vi ses imorgon! Puss."
"Puss." sa jag och lade på. Vid denna stunden hade taxin stannat utanför mitt hus. Jag betalade taxichauffören och tog mina resväskor. När jag kom in i hallen rusade mamma fram till mig.
"Hej Sarah!"
"Hej!"
"Du kommer precis i rätt tid. Maten är nästan klar."
"Jag är jättehungrig!" sa jag och tog upp mina väskor till mitt rum och började packa upp.

Nästa morgon när jag vaknade gick jag direkt för att göra mig i ordning.
Vid tolv satt jag på en bänk i parken och väntade på Hanna, precis som vi bestämt. När jag såg hennes knallrosa mössa lyste jag upp och rusade emot henne.
"Hanna!"
"Sarah!"
Vi kramade varandra länge.
"Hur var det i Los Angeles?" frågade hon sedan.
"Jättebra, det var rena sommaren jämfört med det här." Jag log
"Du anar inte hur avundsjuk jag är! Gud vad du är solbränd också!"
"Vad har du gjort när vi varit borta?"
"Inte mycket, bara skola för det mesta. Du har förresten en hel del att ta igen! Matteprov på onsdag."
"Snälla, ingen skola nu. Vad ska vi göra?"
Hanna skrattade. "Ska vi gå en promenad?"
_______________________________________________________________________________________________
Jag måste gå nu, så jag hinner inte skriva mer idag, men det kommer ett imorgon, I promise! ;)
Kommentera ordentligt så att jag blir glad och taggad att skriva imorgon.
SEN MÅSTE JAG TACKA FÖR ALLA FINA NYA BESÖKARE OCH KOMMENTARER, TACK!
puss!
/e.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh fint!!:))

Kram!

2011-12-02 @ 20:20:15
Postat av: Anonym

bravo!

Lycka till med nästa kapitel!:)

2011-12-03 @ 14:08:02
Postat av: Cherry

Omg, så sjukt bra :D ♥♥

2011-12-03 @ 14:41:06
Postat av: Anonym

braaaaa!!!:))

2011-12-03 @ 17:23:11
Postat av: Anonym

åhhh fint,

du är så bra ebba,

2011-12-03 @ 18:35:39
Postat av: Anonym

hihi, gulligt!

vad ska hända i nästa?

kan inte vänta! skriv nu,

kram!♥♥♥

2011-12-03 @ 21:22:19
Postat av: Anonym

Du la inte upp ett igår,(lördag)

Väntade tills klockan var halv två ju...:)

Men jaja, ikväll får du lägga upp ett!:) eller två?;)

2011-12-04 @ 07:08:37
Postat av: Anonym

gölligt, höhöh♥

2011-12-04 @ 12:32:41
Postat av: Anonym

kom igen nu Ebba!

Du är ju skit duktig!

Du måste bara peppas till det!

2011-12-04 @ 17:59:10
Postat av: Anonym

Du får fortsätta som du gör! Du är duktig!

2011-12-04 @ 19:25:10
Postat av: Anonym

(y)

2011-12-04 @ 19:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin />