kommer inget i helgen..

hej små vänner! (haha..)
jag håller på med kapitel 35 just nu! Kommer upp senare ikväll, oroa er inte!
dock så är det tveksamt om jag hinner göra kapitel i helgen för det är nämligen så att JAG FYLLER ÅR IMORGON!
ni kanske märker att jag är övertaggad och glad, men ni får stå ut med det. :)
Så jag har fullt upp med fester och kalas och vänner och dessutom har jag sm-kval i innebandy på söndag..
fullt upp jaaaooo!
nu ska ni slippa mig och mitt hyper-humör så ska jag lugna ner mig och göra läxor, sen fortsätter jag med kapitlet.

insåg just att detta var onödigt långt, men det får va så!
hoppas ni gillar min knäppa sida..................
puusss!
/JAG FYLLER ÅR IMORGON! WIIIEEEEEEEE!
så överglad asså...

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis i förskott Ebba!:) hoppas du får en bra dag sötnos!

Din " knäppa sida" är ju bara gullig&kul!!:)

Kram!!

2011-11-24 @ 20:03:35
Postat av: J

grattis ! :))

2011-11-24 @ 23:19:24
URL: http://mystoories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin />