shawty with you - kapitel 20

Vi hade varit vid rinken nästan hela dagen nu och jag var genomfrusen. Justin körde hem alla till sig, men jag skulle sova hos honom i natt. Jag hade berättat för min mamma, och hon tyckte det var okej.
"Är du hungrig?" sa Justin när vi kommit innanför dörren.
"Ganska." sa jag och log.
"Jag ska se vad vi har att bjuda på." skämtade han och gick in i köket.
Jag gick in efter honom.
"Vill du ha tacos?" frågade han.
"Gärna!" sa jag och gick fram till honom.
"Jag fixar köttet så fixar du grönsakerna." sa han och gav mig en lång kyss.
_________________________________________________________________________________________________
1. Ryan 2. Mc Donalds 3. Mc Donalds 4. Chaz 5. Sarah 6. Bowling 7. Dator 8. Sarah

Jag stod och diskade efter maten när Justin kom fram till mig och lade sina händer om min midja och viskade i mitt öra.
"Hej snygging."
"Justin." sa jag.
"Shh." svarade han och kysste mig på nacken. Jag släppte allt jag hade i mina händer och vände mig om. Han satte sina händer om mitt ansikte och kysste mig varsamt.
"Jag älskar dig." sa han fem centimeter från mitt ansikte. Han kysste mig igen och lyfte upp mig i sina armar och bar upp mig till hans rum. Väl där lade han mig på sängen och fortsatte kyssa mig. Han tog av min tröja och jag tog av hans.

"Måste du åka imorgon?" sa jag. Jag låg på hans arm i hans säng och tittade på honom. Han tittade tillbaka på mig och nickade.
"Tyvärr. Men jag kommer ju på fredag, då stannar jag i en hel vecka."
"Och sen då?" sa jag.
"Då måste jag åka iväg i fem dagar, men sedan är jag bara din." svarade han och kysste mig på pannan.
"Det klarar jag nog." svarade jag och mötte hans läppar. "Jag har skola imorgon, vi borde nog sova." fortsatte jag efter kyssen.
"Sov gott älskling." sa han och släckte lampan.

Jag mötte upp Ryan innan engelskan.
"Har Justin åkt nu?" frågade han.
"Ja." sa jag och tittade ner i marken.
Han förstod att jag var ledsen så han stannade upp och kramade mig.
"Du träffar ju honom på fredag igen. Vi är ju här också! Bowling efter skolan, det kommer du väl ihåg?" sa han och försökte få mig att le. Jag såg på honom och log.
"Hur är det mellan dig och Hanna?" frågade han sen.
"Jag har inte hört något, hon ångrar väl inget antar jag." svarade jag.
"Det vet man aldrig. Hon kanske är jättledsen och.." Ryan avbröt sig själv och tittade på något längre bort i korridoren.
"Vad tittar du på?" frågade jag, men jag såg själv svaret framför mig. Hanna med sina "nya" kompisar stod längre bort i korridoren och skrattade. Det knäckte mig. Jag gick med raska steg bort till toaletten och låste snabbt dörren efter mig. Ryan stod utanför och knackade.
"Sarah? Glöm henne, hon är inte värd dina tårar. Du har mig och Chaz." Jag öppnade dörren och torkade tårarna.
"Du har rätt." sa jag och snyftade lite. Han höll om mig en stund.
"Jag tror vi har en lektion att gå till!" sa han efter en stund.

Vi slutade tidigt och sen satt jag, Ryan och Chaz i Chaz's bil på väg till bowlinghallen.
"Sarah, har du bowlat förut?" frågade Chaz.
"Ja, om jag har! Jag kommer äga ut er." svarade jag och log.
"Då vet du inte hur bra vi är." sa Ryan.
"Tvek." sa jag och skrattade.
"Nu du!" sa Ryan som satt bredvid mig i baksätet och började kittla mig.
"Hahaha, slutaaa!" sa jag mellan skratten.
"Ni får ta det lugnt där bak om vi ska hålla oss på vägen!" sa Chaz och skrattade. Vi kom fram till bowlinghallen men Ryan slutade inte. Chaz steg ur bilen och började kittla mig han med.
"Lääägggg aaavvv! Hahahahaha!"
"Tror du att vi är bra på bowling nu då?" sa Ryan.
"Nej. Men kittla inte mig!"
"Du får väl se hur bra vi är då." sa Chaz och vi gick in i bowlinghallen.
Killarna hade rätt. Dem var bättre än mig, fast bara lite. Efter vi hade bowlat åkte vi till Mc Donalds och åt. Vi var mitt uppe i att äta när två tjejer som var lite yngre än oss kom fram till vårt bord.
"Hej, ursäkta, men är ni Ryan Butler och Chaz Somers?" sa den långa blonda tjejen. Chaz och Ryan tittade på varandra och log. Ryan lade ner sin hamburgare och svarade.
"Ja, det är vi det."
"Kan vi få era autografer?" sa den lite kortare tjejen med svart hår.
"Visst." Ryan tog emot en penna och ett papper och skrev, sen gav han det till Chaz och gjorde samma sak på ett annat.
"Tack så hemskt mycket!" sa dem båda och gick bort till sitt bord.
"Är det inte konstigt att vara känd utan att ha gjort något?" frågade jag och log.
"På ett sätt, men man vänjer sig." sa Ryan.
"Snart måste du också vänja dig vid det, när pressen märker att ni är tillsammans." sa Chaz.
"Jag tror inte att vi är riktigt tillsammans än." sa jag och tittade ner i maten.
"Sarah, bara för att han inte har frågat dig betyder det inte att ni inte är tillsammans. Han älskar ju dig." sa Chaz.
Jag tittade upp och såg på dem. Chaz log och Ryan nickade instämmande.
"Ni har väl rätt." sa jag och vi fortsatte äta. 

Senare på kvällen satt jag på mitt rum och pluggade vid datorn. Jag var i stort sett klar och bestämde mig för att gå in på twitter. Jag kollade runt på de flestas twitter och alla hade uppdaterat något.
ChazSom3rs: Great day with @ItsRyanButler and @SarahAndrews. greatest guys ever!
ItsRyanButler: Friends are the best you can have. Be there for them always.
HannaLeigh95: I'm sorry, I didn't mean it, but you don't seem to care about it. so bye.
JustinBieber: Took a day of to see my nearest. Back in NY for more work. On Friday I'm going home again!
Jag blev riktigt sur när jag såg Hannas tweet. Bryr jag mig inte? Det är snarare hon som inte bryr sig. Vår vänskap är väl över.
________________________________________________________________________________________________

Jag tror jag hinner med att göra ett ikväll, men då får ni kommentera ordentligt på båda!
puss.
/e.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättebra!!:)

Kunde du göra ett till ikväll???

kram !!<3

2011-11-03 @ 17:03:50
Postat av: Anonym

Lovar! Ja jag iallafall!

älskar din novell!!!!

fortsätt så

!!<33

2011-11-03 @ 17:05:43
Postat av: Anonym

LOVAR!!!

SUPER BRA!:)

2011-11-03 @ 17:17:23
Postat av: Anonym

Ja, det lovar jag!!:)))

2011-11-03 @ 19:03:24
Postat av: Anonym

skit bra!:)

love it,'

2011-11-03 @ 19:31:30
Postat av: Anonym

Awesome!:D

2011-11-03 @ 20:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin />