shawty with you - kapitel 21

Senare på kvällen satt jag på mitt rum och pluggade vid datorn. Jag var i stort sett klar och bestämde mig för att gå in på twitter. Jag kollade runt på de flestas twitter och alla hade uppdaterat något.
ChazSom3rs: Great day with @ItsRyanButler and @SarahAndrews. greatest guys ever!
ItsRyanButler: Friends are the best you can have. Be there for them always.
HannaLeigh95: I'm sorry, I didn't mean it, but you don't seem to care about it. so bye.
JustinBieber: Took a day of to see my nearest. Back in NY for more work. On Friday I'm going home again!
Jag blev riktigt sur när jag såg Hannas tweet. Bryr jag mig inte? Det är snarare hon som inte bryr sig. Vår vänskap är väl över.
_________________________________________________________________________________________________


1. Sjö 2. Sarah & Justin 3. Justin

Fredag morgon. Idag skulle Justin komma hem. Jag hade klarat hela veckan och snackat med honom då och då under veckan. Jag gjorde mig i ordning och gick ut till skolbussen. Jag satte mig bredvid Chaz, och märkte att Hanna iaktog mig men jag brydde mig inte. Jag var för glad, för Justin skulle komma hem idag!
"Du är glad ser jag!" sa Chaz när jag satte mig bredvid honom.
"Varför skulle jag inte vara det?" sa jag och log.
"Inte vet jag. Du har ingen anledning att inte vara glad ju." sa han och skrattade. "Har du gjort fysiken? Jag skulle behöva lite hjälp." Han tog upp böckerna ur sin väska och jag hjälpte honom.

4 timmar senare:
Halva skoldagen avklarad. Snart skulle jag träffa Justin. Jag hade inte kunnat koncentrerat mig på lektionerna, Justin var överallt i mina tankar. Jag gick med min bricka och satte mig vid samma bord som Chaz och Ryan.
"Vill du gå på bio med mig och Chaz imorgon? Justin också såklart." frågade Ryan.
"Låter kul. Vilken film ska vi se?" sa jag.
"Paranormal Activity 3. Du är väl inte rädd för skräckfilmer?" sa Ryan och flinade.
"Jag? Chaz blir mer rädd än jag när vi ser skräckfilmer." skrattade jag.
"Verkligen jättekul." sa Chaz och låtsas-skrattade.
"Nej, men jag har inget emot skräckfilmer." sa jag sen.
"Bra. Då säger vi så." sa Ryan.
"Och jag är inte rädd för skräckfilmer!" sa Chaz.
"Visst, Chaz, visst." sa jag skrattandes och tittade ner i min mat. Chaz sparkade mig lätt under bordet.
"Aj!" sa jag och skrattade ännu mer.
Först nu märkte jag att Hanna satt och iakttog mig igen. Hon satt med sina vänner, men tittade bara på mig. Jag ville inte titta tillbaka på henne, men gjorde det ändå. Vi bara tittade på varandra, men log inte. Jag orkade verkligen inte med henne så jag tittade bort och började prata med Chaz och Ryan istället.

Bussresan hem från skolan kunde inte gå långsammare. När jag äntligen kom fram möttes jag av den snyggaste killen i hela universums leende. Han stod i hallen mitt bland sina resväskor. Jag släppte allt jag hade i händerna och sprang fram till honom. Han kramade om mig och snurrade runt mig i sina armar. Sedan släppte han ner mig och gav mig en lång kyss.
"Hur kom du in?" var det första jag sa.
"Hej på dig med. Jag har också saknat dig." svarade han och skrattade och såg djupt in i mina ögon.
"Förlåt, jag har saknat dig!" sa jag och kramade honom och kysste honom på kinden.
"Haha. Din syster släppte in mig precis, innan hon gick." sa han.
"Okej. Vill du packa upp? Jag vill vara hemma hos dig, inte här." sa jag och tittade in i hans vackra bruna ögon.
"Visst. Kom." sa han och tog min hand och sina väskor i sin andra hand.
Vi gick ut till hans bil som stod på andra sidan gatan och åkte hem till Justin.
"Ska jag hjälpa dig att packa upp?" frågade jag när vi kom in i hans hus.
"Nej, vi gör inte det nu. Kan vi inte se en film?" sa han och lade sina armar om min midja. Han tog upp min haka och såg in i mina ögon innan han kysste mig.
"Vilken film ska vi se då?" frågade jag när vi stod och skulle välja en film.
"Kan vi inte se I am Number 4? Jag har inte sett den än."
"Den har inte jag heller sett, vi ser den!" sa jag och satte mig tillrätta i soffan. Justin satte igång filmen och satte sig bredvid mig med ena armen om mig.

Efter filmen satt vi bara i soffan och pratade.
"Hur är det mellan dig och Hanna?" frågade Justin.
"Jag vet inte. Hon tittade på mig idag, men inget tecken på ånger." svarade jag. "Något nytt om dig då?"
"En tjej påstår att jag är pappa till hennes barn. Hon har samlat bevis och sånt och säger att hon tog min oskuld bakom scenen på en konsert. Konstigt vad man kan hitta på." sa Justin. (detta är en sann nyhet, men jag själv tror inte på den.)
"Haha, det var något nytt!" sa jag och skrattade. "Det är väl inte sant?"
"Klart det inte är! Du är den enda för mig." svarade han.
"Jag älskar dig, Justin."
"Och jag älskar dig, Sarah." Vi kysstes och sedan sa Justin:
"Vill du gå en sväng?"
"Visst."
Vi gick på en grusväg längs en sjö. Solen hade börjat gå ner. Vi satte oss på en bänk och tittade ut över sjön. Allting var så vackert. Justin tittade på mig. Jag vände mitt huvud och tittade på honom.
"Sarah, jag älskar dig. Vill du bli min?"
"Din, som i pojkvän - flickvän?" frågade jag.
"Jag antar det." sa han och log.
"Justin! Det är klart jag vill!" svarade jag och våra läppar möttes i en underbar kyss.
_______________________________________________________________________________________________
TVÅ PÅ EN DAG!
det förtjänar en hel del kommentarer tycker jag.. vad tycker ni? ;)
/e.

Kommentarer
Postat av: Elwira

Ällsskkaaaarttt, meeer :P

du är duktig på att skriva,.



Kram :)

Postat av: Anonym

Jättebra!!!:))

Älskar den!!:)

Tror du att du hinner med två ikväll??:)

Kram!:)

2011-11-04 @ 07:04:27
Postat av: Anonym

överbra!!:)

2011-11-04 @ 10:25:18
Postat av: Anonym

du skriver jättebra!:)-

2011-11-04 @ 13:39:12
Postat av: Anonym

Du är jätteduktig,

Kan du hinna med två till ikväll också?!:)

Hoppas det, kram!

2011-11-04 @ 13:39:58
Postat av: Emelie:)

Awesome!:)

Skit bra!:)

2011-11-04 @ 14:19:01
Postat av: Anonym

mera!:)

Kan du göra två ikväll med?:)

Kram!

2011-11-04 @ 15:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin />