shawty with you - kapitel 24

Justin's Perspektiv:
Vi gick hand i hand igenom skogen och bara var tysta. Sedan kom vi fram till platsen där vi skulle äta lunch. Jag hade sett till att allt var förberett. Jag ledde henne fram till filten och vi satte oss ner. Jag tog fram mat och Sarah såg väldigt förbryllad ut.
"Justin, hur lyckas du med allt detta?" sa hon.
"Jag har förberett det." svarade jag och log.
"Du är världens bästa pojkvän." sa hon. Jag lyste upp inom mig.
"Och du är världens bästa flickvän."
_________________________________________________________________________________________________

1. Justin 4. Pizza  Resten: Justin & Sarah!

(Fortfarande Justin's Perspektiv)
Jag lutade mig närmare henne och hon gjorde detsamma. Jag tog varsamt ett tag om hennes nacke och pressade mina läppar mot hennes. Hennes händer rörde sig på min mage och åkte in under min tröja. Jag lade mig över henne och fortsatte kyssa henne länge, och jag kände hennes händer på min rygg, mage och hår.

Sarah's Perspektiv:
Det hade varit en jättemysig dag med Justin. Han hade tagit med mig till en Nationalpark där han tillbringade mycket tid som liten. Han visade mig runt i hela området och hade till och med förberett en liten picnick i skogen. Nu satt vi i hans bil på väg hem till mig där vi skulle vara ikväll. Då och då kollade Justin på mig och log. Jag såg tillbaka på honom och log ännu mer. Även om mitt liv skulle kunna ses som förstört och ensamt, så hade jag ett fåtal människor som brydde sig om mig, och dem var de bästa man någonsin kunde ha. Jag var mer än nöjd med mitt liv, jag var lycklig.
När vi parkerade på min uppfart gick jag in och märkte att ingen var hemma, precis som min mamma sagt. Jag sprang upp på mitt rum och städade undan saker lite snabbt innan jag gick ner igen till Justin som satt på en stol i köket med sin mobil.
Jag gick fram till honom och satte hakan på hans ena axel för att se vad han höll på med.
"Vad gör du älskling?" sa jag och kysste honom på kinden.
"Inte mycket. Vill du vara med på en bild?" svarade han och tog upp kameran på sin mobil. Jag han inte svara utan han tog bilden och kysste mig på kinden samtidigt. Jag bara log.
Han lade upp bilden på Instagram och skrev under bilden: Yes, she's mine. This is my baby.
Jag log för mig själv och han reste sig upp och lade sina händer på mina höfter. Han närmade mina läppar men kysste mig på nacken och viskade:
"Du är min." Jag ryste till och kysste hans underbara läppar.
"Lite middag?" sa Justin när våra läppar inte längre nuddade varandra.
"Att du alltid ska tänka på mat!" skrattade jag och gick fram till kylskåpet. Justin flinade och gick efter mig. Hans ansikte fick en ledsen min när han såg det nästan tomma kylskåpet.
"Då får det väl bli hämtpizza!" sa jag. Justin blev barnsligt glad.
Jag fiskade upp min mobil ur fickan och slog in numret till pizzerian. Jag hade svårt att koncentrera mig för Justin stod under hela telefonsamtalet bakom mig med händerna om min midja och kysste mig på nacken. Jag försökte slingra mig undan men han höll mig i ett järngrepp. När jag hade lagt ifrån mig mobilen lyfte Justin upp mig på köksbänken och kysste mig hungrigt.
Vi slutade tvärt när dörrklockan ringde. Pizzan var här. Jag gick för att öppna och Justin lutade sig mot väggen och såg på mig när jag tog emot pizzan och betalade.
Jag vände mig om och Justin inspekterade mig från topp till tå. Jag gick förbi honom in i köket med pizzan i handen.
"Vad?" frågade jag samtidigt som jag öppnade pizzakartongen och kände doften av den.
"Du är vacker." sa han och gick fram till mig och kysste mig. Jag tror han kände att jag log när han kysste mig för när han lutade sig bort från mig igen hade han ett stort gulligt flin på läpparna.
Jag skar upp pizzan och vi gick och åt den i soffan med tvn på i bakgrunden. När vi ätit upp bestämde vi oss för att sätta på en film. Jag kröp upp i Justins famn och han kysste mig innan vi återgick till filmen.


Justin's Perspektiv:
Efter filmen gick jag upp på Sarahs rum och lade mig i hennes säng. Jag hittade hennes dator och gick in på twitter. Sarah kom in leendes och lade sig bredvid mig.
"Vad gör du?" frågade hon.
"Jag tänkte göra några fans extra glada." sa jag och gick in på mina mentions. Jag retweetade lite och följde en hel del, sen skrev jag en tweet själv.
"Great day, my girl is the best. And she's only mine. #muchlove"
Jag lade ifrån mig datorn och såg på henne. Hon såg på mig och sedan på mina läppar. Innan jag visste ordet av satt hon gränsle över mina ben och höll mitt huvud varsamt mellan sina händer och nuddade mina läppar med sina. Hon lutade sig bakåt och såg på mig innan hon bet sig i läppen och närmade mig igen. Min tunga tog sig igenom till hennes och dem lekte med varandra. Jag vände henne så att hon låg ner i sängen och jag ovanför henne. Jag böjde mig ner och kysste henne hårt, och hon drog av mig min tröja. Jag fortsatte att kyssa henne samtidigt som jag drog av hennes tröja. Sen gjorde vi det.
Jag somnade med Sarah vid min sida, hennes ansikte var så obeskrivligt vackert.

Nästa morgon vaknade jag och såg samma ansikte igen, lika vackert som igårkväll, fast med håret på sne. Jag lyfte på en hårslinga som legat över hennes ansikte och hon öppnade långsamt sina ögon.
"Hej sötnos." viskade jag och lät mina läppar röra vid hennes.
"Hej snygging." svarade hon och drog mig närmare henne.
Jag tittade in i hennes vackra bruna ögon och smekte långsamt hennes hår.
"Jag älskar dig." sa hon. Jag log och kysste hennes perfekta läppar innan jag svarade.
"Jag älskar dig ännu mer."
"Det går inte." svarade hon och kysste mig.
_______________________________________________________________________________________________
Lite hett mellan Justin & Sarah! ;)
Vad tycker ni om det?
EN SAK TILL!
tycker ni att Sarah och Hanna ska bli vänner igen?
10 KOMMENTARER SÅ SER NI KAPITEL 25 HÄR IMORGON! och nu får flera kommentera, inte bara en ;)
/e.

Kommentarer
Postat av: maja

älskar det!

du är riktigt duktig på att skriva! :)

fortsätt så.

2011-11-05 @ 17:20:37
Postat av: Sofia:)

Du är jätteduktig!:)

älskar att det blitt hett mellan dem två! Fortsätt så,:)<

Hannah & Sarah kan nog va lite ovänner ett tag till!

Kram!

2011-11-05 @ 17:44:05
Postat av: Elwira

much love älskar det ! !!!

as bra påatt skriva äru!



Postat av: sara:)

Jättebra!

Puss!

2011-11-05 @ 18:12:46
Postat av: Lina!

Du är så duktig Ebba!

Fortsätt så gumman!:)

2011-11-05 @ 18:25:15
Postat av: Ebba!

1. Du har ett fint namn!;)

2. Denna novellen är skit bra!!:)

3. Fortsätt så! Kram

2011-11-05 @ 20:11:32
Postat av: ellinor

Du är så begåvad Ebba!

Din novell äger!

Kram!

2011-11-05 @ 21:58:01
Postat av: Anonym

OMG, DEN ÄR SKITRA! kram

2011-11-05 @ 23:03:39
Postat av: Anonym

Du är så jäkla duktig!

Fortsätt så ebba!

Kram!

2011-11-06 @ 07:51:15
Postat av: Emma!

Justin&sarah har blivit lite heta nu,. Ha det så!!:))

Kram!

2011-11-06 @ 13:23:05
Postat av: Anomym

Det är bara kul att det är lite hett mellan de xD Jag tycker att Hanna och Sarah kan vara ovänner ett tag till ;) men du verkligen riktigt bra!!!! Fortsätt du e grym! :D

2011-11-06 @ 17:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin />