shawty with you - kapitel 27

"JUSTIN!" skrek jag och höll mina händer för ansiktet. Chaz kom närmare och tryckte upp den iskalla snöbollen i mitt huvud. Jag rätade mig och tog bort snön från mitt hår innan jag tog en stor näve snö och tryckte i Chaz's huvud och en i Justin's hår. "
Det ångrar du!" skrek Justin och sprang efter mig. Jag skrattade och när han hann fatt mig höll han om mig bakifrån och jag böjde mig framåt.
"Nej, snälla!" skrek jag mellan skrattattackerna.
_________________________________________________________________________________________________


Vi höll på ett tag och hade snöbollskrig. Sen var alla så blöta och kalla så vi var tvugna att gå hem.
"Vill du följa med mig hem?" frågade Justin och tog min hand.
"Visst." svarade jag och sträckte på mig och gav honom en kyss.
När vi kom hem till Justin gav han mig en tröja och mjukisbyxor och gjorde varm choklad.
"Justin, jag behöver göra läxa. Kan du hjälpa mig?" frågade jag och satte mig vid matbordet. Justin ställde fram en kopp varm choklad till mig.
"Ja, vad är det för något?" sa han och slog sig ner bredvid mig.
"Bara samhällskunskap." 

När vi var klara med läxorna så var det mörkt ute.
"Har du lust att stanna här i natt?" frågade Justin med sina händer om min midja.
"Jag ska bara ringa min mamma." svarade jag och gav honom en puss på kinden innan jag gick iväg för att prata med min mamma.

Justin's Perspektiv:
När Sarah hade gått iväg gick jag för att laga mat.
Efter ett tag kände jag händer slingra sig runt min kropp. Jag vände mig om och omfamnade Sarah. Jag kysste henne på nacken och sedan länge på munnen.
"Ska jag hjälpa till?" frågade hon sedan.
"Ja, kan du koka pastan?" frågade jag.

Sarah's Perspektiv:
Fredag:
Jag satte mig bredvid Chaz på bussen.
"Hej Sarah!" sa han.
"Hej Chaz, hur är det?" svarade jag.
"Det är bra. Mina föräldrar är borta ikväll, så kommer du på fest?" sa han och log.
"Det gör jag! Kommer Justin?" svarade jag och log tillbaka.
"Jag tror det, han har inte svarat på mitt sms."
"Kommer Hanna?" sa jag osäkert.
"Jag vet inte, jag har inte bjudit henne men hon kan ju komma in ändå." sa han och såg på mig. "Är det okej?"
"Åh. Jo, det är det väl." sa jag och log ett falskt leende.

När jag kom hem efter skolan gick jag direkt in i duschen och gjorde mig i ordning.
Sen på kvällen gick jag till Chaz. Man såg på långt håll var han bodde, musiken dunkade och ljuset blinkade.
När jag kom in i huset var det jättemånga människor där. Jag trängde mig längre in i huset och såg Chaz mitt bland alla människor. Jag gick fram till honom och han gav mig en kram.
"Hej Sarah! Kul att du kunde komma! Dricka och sånt finns i köket."
"Okej, har Justin kommit?" sa jag. Jag hade inte träffat honom på hela veckan för att han hade varit tvungen att jobba.
"Ja, han är här någonstans. Ska vi dansa?" sa han och flinade.
"Okej, han kommer väl. Visst!" svarade jag och vi hoppade ut på dansgolvet.
Efter att ha dansat ett tag känner jag ett par händer ta tag om min midja. Jag kollar först på Chaz som ler med hela ansiktet innan jag vänder mig om och får syn på honom.
"Justin!" skriker jag och hoppar upp i hans famn. "Jag har saknat dig!" säger jag och andas in hans doft.
"Hej älskling!" säger han och ställer ner mig på golvet. Han lägger händerna runt mina höfter och jag slingrar mina armar runt hans hals. Våra läppar möts länge och väl. Vi står i mitten av dansgolvet bland en massa vilt dansande människor. Det var som att tiden stod stilla ett tag för oss.

Kvällen fortsatte.
"Sarah, ska du ha något att dricka?" frågade Justin. Jag, han, Chaz och Ryan satt i två soffor och tog det lugnt.
"Ja, tack." svarade jag och log. Justin gick iväg. Jag tittade ner på mina händer och log för mig själv.
"Kolla så lycklig hon är." sa Chaz till Ryan. Jag tittade upp och började skratta. Vi hade alla druckit lite, vissa mer än andra.
"Ja, det är ju helt sjukt." svarade Ryan.
"Jag sitter här killar." sa jag till dem. Dem tittade på mig som om dem inte visste det.
"Jaha! Hej Sarah!" sa Ryan.
"Du är förvirrad Ryan." sa jag och skakade på huvudet. Ryan reste sig upp och gav sig på mig.
"Det är jag inte alls det!" skrek han och höll fast mina armar. Jag skrattade bara.
"Vad håller ni på med?" sa Justin som kom tillbaka med två glas i händerna. Ryan reste sig snabbt upp och gick tillbaka till den andra soffan.
"Haha, ingenting." svarade jag och tog emot glaset.
"Tack snygging." sa jag och kysste honom.
"Nej, om man skulle ta och dansa lite!" sa Chaz och reste sig upp. Ryan följde efter honom och flinade åt Justin. Jag ställde ifrån mig min dricka och Justin gjorde detsamma och såg på mig.
"Du är riktigt snygg, Sarah." sa han och såg på mig.
"Tack, men nej." svarade jag och såg ner.
Justin flyttade sig närmare mig och lyfte min haka.
"Jag menar det. Jag har aldrig sett någon snyggare." sa han och kysste mina läppar.
Jag besvarade kyssen och han lutade sig lite bakåt för att se på mig innan han kysste mig igen. Hårt.
Vi satt ensamma i soffan där i hörnan och hånglade. Hans händer började röra sig innanför min tröja för att knäppa upp min bh, men då slutade jag kyssa honom.
"Inte här, Justin." sa jag.
Han svarade inte utan började kyssa mig igen och lyfte sedan upp mig och bar in mig till ett sovrum.
"Här?" sa han.
Jag han inte svara för han tryckte upp mig mot väggen och började hångla med mig. Hans händer hamnade ännu en gång innanför min tröja och denna gången knäppte han upp min bh. Han drog snabbt av mig den och min tröja så att jag bara stod där i ett par jeans. Jag puttade honom så att han hamnade på rygg i sängen och kröp sedan upp i sängen efter honom och drog av honom hans tröja. Jag smekte hans magmuskler och kysste honom över nacken och på munnen. Han drog av mig mina byxor och tog sedan ut en kondom ur sin byxficka.
Jag bet mig i läppen och drog av hans byxor.

Nästa morgon vaknade jag av att Justin kysste mig.
"Godmorgon snygging." sa han när jag öppnade ögonen.
"Var är jag?" frågade jag och satte mig upp i sängen. Justin kysste mig igen.
"Där vi avslutade igårkväll. Hos Chaz."
Jag kände huvudvärken slå mot mig så jag lade mig ner i sängen igen.
"Vänta. Gjorde vi det i Chaz's säng?!" utbrast jag.
"Haha, ja." svarade Justin och log.
"Men usch! Vad säger Chaz?" sa jag.
"Han kom och skulle gå och lägga sig igår kväll, men när han såg dig sova och jag sitta bredvid dig flinade han bara och vände i dörröppningen." sa Justin och flinade.
"Oj." sa jag och tryckte huvudet mot kudden.
"Älskling? Vad är det?" frågade Justin och drog bort en hårslinga från mitt huvud.
"Inget. Jag har riktigt ont i huvudet bara."
"Du är inte ensam. Ska vi gå ner och käka?" frågade han.
"Var är mina kläder?" frågade jag och satte mig upp i sängen. Justin behövde inte svara på den frågan för jag såg mina jeans på andra sidan rummet.
"Herregud." mumlade jag och gick bort för att ta på mig dem.
"Haha, det är väl inget att skämmas för?" sa Justin och gick fram till mig. Han närmade sig mina läppar och kysste mig länge.

Justin's Perspektiv:
När vi kom ner till köket satt Chaz där.
"Nämen hejsan!" sa han och blinkade mot mig.
"Haha, godmorgon Chaz." svarade Sarah.
"Det är bara att ta för sig." sa Chaz och pekade på bröd och pålägg som stod på köksbänken.
Jag och Sarah gick fram och gjorde några mackor.
"Ni hade kul igår verkade det som." sa Chaz när vi satte oss ner.
Jag såg att Sarah såg ner på sin frukost och rodnade så jag såg på Chaz och flinade stort.
"Vad ska vi göra idag?" frågade jag.
"Ingenting." sa Sarah.
"Baksmälla.." mimade jag åt Chaz som nickade förstående.
"Men vi kan ju se en film? Ingen av oss mår väl på topp idag antar jag." sa Chaz.
"Visst!" sa Sarah och tittade på mig. Jag log mot henne.
________________________________________________________________________________________________
Kämpat med detta kapitlet ett tag nu, SÅ KOMMENTERA ORDENTLIGT!
jag behöver mycket pepp inför nästa kapitel.. ;)
puss
/e.

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså jättebra ebba! Älskar din novell, så här ska den vara! Skit bra! Kram!:)

2011-11-10 @ 20:41:38
Postat av: Cherry

Awesome :D ❤❤

2011-11-10 @ 21:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin />