shawty with you - kapitel 30

När vi fixat till oss och så gick vi tillbaka in i huset. Vi möttes av Justin's leende. Han höll två drinkar i händerna som han nu sträckte upp i luften.
"Två drinkar till två snygga bästa vänner?" sa han och log.
Vi tog emot drinkarna och Hanna gick iväg. Justin kramade om mig och jag sträckte på mig för att kyssa honom. Han tog ett stadigt tag om min midja och pressade sina läppar mot mina.
Efter kyssen ledde han mig ut på dansgolvet och vi dansade riktigt länge. Efter ett tag kom det en lugn låt och det blev färre människor som dansade. Justin lade sina armar lätt på mina höfter och tittade på mig. Jag såg in i hans tindrade ögon och lade mina armar runt hans hals. Han böjde sig ner och nuddade sina läppar mot mina försiktigt innan han sträckte på sig igen och började röra på sig långsamt. Under hela låten var hans blick klistrad på mig, och han var det enda jag kunde se. Han var så vacker. Just i detta ögonblicket insåg jag varför jag älskar honom, och hur mycket.
__________________________________________________________________________________________________



Efter låten lämnade jag Justin med några killar och gick för att leta upp Hanna. Jag hittade henne snackandes med någon. Direkt när hon såg mig avslutade hon samtalet med den som stod framför henne och gick fram till mig.
"Grattis igen snygging!" sa hon och skålade med mig.
"Tack heting! Ska vi dansa?" svarade jag och log. Vi gick tillsammans in i den rörande folkmassan och följde med i musiken. När vi dansat ett tag kände jag ett par händer om min midja. Jag trodde det var Justin så jag fortsatte dansa, men när jag såg Hannas ansiktsuttryck slutade jag och vände mig om. Jag möttes av ett stort flin.
"Eric, bara dra härifrån." sa Hanna vid min sida. Jag stod tyst och tittade på honom.
"Hej Sarah." sa han och log.
"Eric, jag vill inte ha dig här. Bara stick." svarade jag.
"Eric? Vad gör du här? Jag trodde du lärde dig något förra gången." Chaz och Justin kom fram till oss.
"Jag trodde det bara var något du råkade göra. Man vet ju aldrig med dig Chaz." Erics flin blev större och han drog till sig mig. Chaz höjde näven snabbt, men Justin hann stoppa den.
"Släpp mig Eric." väste jag.
Eric lade händerna på min rumpa. Jag försökte slå honom men han drog mig tätt intill sig.
"Lägg av! Dra härifrån!" skrek jag samtidigt som jag försökte ta mig loss från hans grepp. Det var lönlöst.
"Släpp henne nu, om du inte vill ha en till näve i ansiktet." väste Justin fram. Han var ursinnig.
Eric började röra på mig. Jag sparkade honom i skrevet och samtidigt hade Justin hunnit slå honom. Jag ramlade baklänges och låg på golvet.
"Gå. Nu." sa Chaz och pekade på dörren. Eric lunkade långsamt ut.
"Hur gick det Sarah?" frågade Justin och satte sig på huk bredvid mig.
"Bra, tror jag." svarade jag och satte mig upp. Justin sträckte fram sin hand och drog mig upp.
Jag log tacksamt mot honom och han lade sina händer på mina käkben och kysste mig varsamt.

Justin's Perspektiv:
Dem sista gästerna gick precis ut genom dörren och jag stängde och låste efter dem. Sen gick jag bort till Sarah som gick runt och städade undan saker. Jag lade armarna om henne bakifrån och hon släppte allt hon hade i händerna.
"Vi fixar det imorgon." sa jag och kysste henne i nacken. Hon rös till och vände sig om mot mig.
Hon stack in tungan i min mun och vi började hångla.
Utan att släppa taget om henne ledde jag in henne i mitt rum och vi fortsatte på sängen.
Jag drog av hennes klänning och hon knäppte upp min skjorta. Hon lade sig ovanpå mig och började kyssa mig på magen. Hon kom längre och länge ner med sina kyssar och tillslut kom hon fram till mitt bälte. Hon knäppte upp det och drog av mig mina byxor. Just när hon skulle ta av mig mina kalsonger vände jag på henne.
"Det är din födelsedag." viskade jag i hennes öra innan jag började kyssa henne överallt på hennes kropp. Hon stönade till och jag tittade upp och flinade innan jag tog av hennes underkläder.

Nästa morgon väckte jag Sarah med frukost på sängen.
"Min födelsedag var igår, Justin." sa hon och kysste mig tacksamt på kinden.
"Men jag var inte där igår morse. Så nu får du det istället." svarade jag och log.
"Vad ska i göra idag då?" frågade hon.
"Ska vi åka till parken?" undrade jag och såg på henne. Hon hade bara på sig bh och trosor, hon såg så snygg ut.
Jag lutade mig fram för att kyssa henne på nacken men hon vände huvudet och mötte mina läppar.
"Jag måste klä på mig. Justin, kan du gå ut?"
"Varför då?"
"Jag ska byta om sa jag ju.." Hon tittade uppmanande på mig, men jag bara flinade mot henne.
"Jag har sett dig utan kläder innan."
Hon såg på mig med en bestämd blick och tillslut blundade jag. Hon skrattade och kastade en kudde på mig.
När hon hade klätt på sig och fixat sig gick vi ut till bilen för att köra till parken.

Jag gick snabbt runt för att öppna dörren för henne. vi gick hand i hand runt i parken och satte oss tillslut på en bänk.
"Vad lyckliga alla familjer är." suckade Sarah och log medan hon såg på familjer som sprang runt och lekte.
"Tänk om det blir så för oss i framtiden." sa jag och såg på henne med ett litet leende.
Hon såg förvånat på mig innan det uttrycket slappnade av och log mot mig.
"Kanske det." Hon lutade sig närmare mig och kysste mig på munnen.
"Är du hungrig?" frågade hon efter en stund.
Jag hann inte svara på hennes fråga då min telefon ringde.
"Hej Ryan." sa jag.
"Hej." mumlade Ryan till svar.
"Vad är det?"
Sarah såg förvånat på mig.
"Chaz.." började Ryan.
________________________________________________________________________________________________

Det får bli lite kort, men ni får hålla ut tills imorgon! Kommentera nu ordentligt!
/e

Kommentarer
Postat av: Jenny

awesome kapitel ! :)

kör på bara ! :)

2011-11-14 @ 23:44:29
URL: http://jjennyaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

iiiiiiiiii, jättebra! Åh mer! Nu är man helt besatt! Fortsätt så!(:

2011-11-15 @ 06:07:23
Postat av: Anonym

Åhhh så spännande Ebba!

Älskar också att det har blivit lite hett mellan justin&sarah nu!

det är junhelt sjukt att du har alltid något som du kommer på att skriva om! Bra Ebba, fortsätt så!:))

2011-11-15 @ 06:29:48
Postat av: Anonym

super! Fortsätt så! Kram

2011-11-15 @ 16:54:45
Postat av: Anonym

love it' fortsätt så, kram!

2011-11-15 @ 18:17:59
Postat av: J

Hej!

Det skulle vara riktigt roligt om du ville kolla in min nystartade novell om Justin och säga vad du tycker. Jag ser upp till dig som skrivare, och din åsikt skulle vara guld värd ! :)

Jag älskar din novell som jag nog redan har sagt 100 gånger i kommentarer, så om du ville göra det vore det jättesnällt! :)

Kram !

2011-11-15 @ 18:27:53
URL: http://mystoories.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kom igen&peppa Ebba nu!:)

2011-11-15 @ 19:58:42
Postat av: Anonym

du är riktigt bra!:)

du är lyckligt lottad som är så duktig!!

2011-11-15 @ 20:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin />