shawty with you - kapitel 33

"Sarah, detta är inte på något sätt ditt fel. Du kan inte hjälpa att Eric är ett kräk, han kommer ändå hamna i fängelse. Du tänker väl stämma honom?" sa jag och släppte taget om Sarah när jag sa det sista.
"Jag vet inte, det är ju taskigt mot honom." mumlade Chaz.
Typiskt Chaz att alltid vara så snäll.
"Chaz, sluta vara så omtänksam. Han ska ångra att han gjorde såhär, annars kan han ju göra det igen." svarade jag allvarligt.
"Vi får se. Det är mitt beslut, men tack." Han log.
Jag log snabbt tillbaka.
"Vi måste gå nu, men vi ses imorgon!"
"Hej då Chaz." Sarah gick fram och gav honom en snabb kram.
"Hejdå!"
Han såg så ynklig ut där han låg på sjukhussängen, men han var vaken. Han hade vaknat, och jag var så glad. Han överlevde.
__________________________________________________________________________________________________


Vi åkte hem till mig och lade oss i soffan direkt.
"Vad vill du göra på lovet hjärtat?" frågade jag och lekte med hennes hår.
"Jag vet inte. Vad ska du göra?" Hon såg upp på mig.
"Vill du följa med mig till L.A?"
Hon sken upp som en sol.
"Gärna! När åker vi?"
"Imorgonbitti. Sen kommer vi hem på fredag igen."
"Jag måste packa och snacka med min mamma. Hämtar du upp mig imorgon då?" sa hon och reste sig upp ur soffan.
Jag följde efter henne ut i hallen och hon tog på sig sin jacka och vantar.
"Då ses vi imorgon!" sa hon och kysste mig på kinden och var på väg ut.
"Får jag inget mer än så? Jag ska klara mig en hel natt utan dig." suckade jag och såg ledsen ut.
Hon skrattade och kom fram till mig igen.
Jag lade min händer om hennes midja och hon omfamnade mig. Jag lutade mig långsamt ner och hon mötte mina läppar i en passionerad kyss. Hon släppte mig för tidigt.
"Hejdå Justin." Hon log och stängde dörren efter sig. Jag såg henne försvinna ut i mörkret, snön lyste upp vägen för henne. Hon såg ut som en ängel, min ängel.

Sarah's Perspektiv:
Jag vaknade tidigt nästa morgon och gjorde mig i ordning. Packat hade jag gjort kvällen innan. Precis när jag var klar knackade det på dörren. Jag sa hejdå och kramade om min mamma och gick och satte mig i Justin's bil.
"Redo för Los Angeles?" sa jag och kysste honom.
"Nu kör vi!" svarade Justin och log.

Vi kom fram till flygplatsen och mötte upp Justin's livvakt, Kenny.
"Så vad händer nu?" frågade Justin Kenny.
"Vi väntar på att planet ska tankas klart, sen kan vi åka." svarade Kenny och tog upp sin mobil för att gå iväg och ringa ett samtal.
Vi satt helt ensamma i en lounge och väntade på planet. Jag kunde inte fatta att jag skulle till Los Angeles. Jag hade aldrig varit där, och allting ser så vackert ut!
Jag tittade på Justin som satt och iakttog mina rörelser. Jag log lite smått åt honom, och han tog ett djupt andetag innan han sa något som gjorde mig väldigt förvånad.
"Jag tycker det är jätteroligt att du ska följa med, Sarah. Du anar inte hur mycket du betyder för mig. Du är anledningen till att jag kan andas, du är min livskraft. Jag älskar dig mer än något annat."
Jag blev så paff, jag visste inte vad jag skulle säga.
Glädjetårar började rinna längs mina kinder. Jag omfamnade honom hårt.
"Jag älskar dig med." viskade jag i hans öra. Han höll om mig länge, vi satt där tillsammans, trygga.
Han lutade sin panna mot min, torkade en av mina tårar och sa:
"Du är mitt allt, Sarah." Han kysste mig försiktigt och jag kysste honom tillbaka.
Vi hörde en harkling från dörröppningen och reste oss snabbt upp. Jag torkade mina tårar snabbt.
"Får du din tjej att gråta, Justin?" frågade Kenny och log. Vi skrattade. "Planet är klart förresten, vi kan gå ombord."
Kenny vände och gick ut ur loungen igen. Justin tog min hand och vi vandrade ut och steg ombord på planet.

Några timmar senare steg vi av planet. Solen var precis på väg att gå ner över horisonten.
Vi gick snabbt igenom flygplatsen och när vi efter som känts som en evighet kom vi ut ur den. Där väntade hundratals paparazzis.
"Justin! Titta hit! Vem är tjejen? Är det en ny flickvän? Vad heter hon? Vad har ni för planer att göra här i Los Angeles?"
Justin bara log och tog min hand och ledde mig genom folkmassan ut till en stor bil med mörkerläggande fönster.

Vi kom fram till hotellet vi skulle bo på och fick våra rum.
Justin slängde sig direkt på den stora sängen i mitten av rummet.
"Hörru! Den sängen ska delas med mig, så gör lite plats!" sa jag och knuffade till honom.
Justin skrattade och tryckte ner mig i sängen. Han satte sig på mig och började kyssa mig.
"Justin, sluta." sa jag och försökte putta bort honom.
Han flinade bara.
"Spelar du svårfångad?" Han fortsatte kyssa mig på halsen och gick längre ner. han lyckades nässla in sina händer under min tröja medans han fortfarande kysste mig längs halsen och på munnen.
Jag gav upp och kysste honom tillbaka. Han drog av min tröja.

Justin's Perspektiv:
Jag vaknade och märkte att Sarah inte låg vid min sida. Just då kom hon ut från badrummet med en handduk virad runt sin kropp.
Jag log mot henne.
"Justin." uppmanade hon mig.
"Vad nu?" flinade jag.
Hon tog upp min tröja och kastade den så hårt hon kunde på mig innan hon tog upp sina egna kläder och gick tillbaka till badrummet för att byta om.
När hon kom ut igen gick vi för att äta frukost.
"Vad ska vi göra idag?" frågade jag. "Jag har inget planerat på hela dagen, så vi kan göra vad vi vill."
"Kan vi gå på stranden?" sa Sarah och log.
_________________________________________________________________________________________________
Kommentera nu exakt vad ni tycker!
Jag har match imorgon, sen ska jag sova hos min kompis, så jag får se om jag hinner med ett kapitel, kanske hinner jag göra ett tidsinställt imorgonbitti.
puss.
/e.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättebra Ebba!!:)

Kom igen och kommentera så hon blir peppad!:)

2011-11-19 @ 07:40:20
Postat av: Anonym

åh vad bra! Det låter mysigt, jag tycker iallafall att de ska vara heta&intima hela tiden!:) det är vad jag tycker iallafall?:) Kram!:)

2011-11-19 @ 08:45:17
Postat av: emelie(:

överbra & fint kapitel. fortsätt så.

kram.♥

2011-11-19 @ 09:53:54
Postat av: Anonym

omg, jätte bra!♥

2011-11-19 @ 12:25:52
Postat av: Elwira

åååzzzzzzzzzzuum!!♥

du är jätte duktig !

Postat av: Anonym

yeah, bra!(:

2011-11-20 @ 07:34:38
Postat av: Anonym

jättebra!:) de får vara lite heta & intimia här nu i L.A. Förlåt, mycket intima!:) haha, de kan gå ut och äta middag och vara romantiska! Och intima, hihi lite tjatig!(a)

2011-11-20 @ 13:39:24
Postat av: Anonym

jippi! Suveränt!:)

2011-11-20 @ 16:04:57
Postat av: Anonym

du får göra ett inlägg ikväll! :D

2011-11-21 @ 14:55:57
Postat av: Anonym

kommer det ett till ikväll?:)

2011-11-21 @ 20:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin />