shawty with you - kapitel 34

Justin's Perspektiv:
Jag vaknade och märkte att Sarah inte låg vid min sida. Just då kom hon ut från badrummet med en handduk virad runt sin kropp.
Jag log mot henne.
"Justin." uppmanade hon mig.
"Vad nu?" flinade jag.
Hon tog upp min tröja och kastade den så hårt hon kunde på mig innan hon tog upp sina egna kläder och gick tillbaka till badrummet för att byta om.
När hon kom ut igen gick vi för att äta frukost.
"Vad ska vi göra idag?" frågade jag. "Jag har inget planerat på hela dagen, så vi kan göra vad vi vill."
"Kan vi gå på stranden?" sa Sarah och log.
__________________________________________________________________________________________________


Sarah's Perspektiv:
Vi gick upp och bytte om, sedan tog vi oss ner på stranden och lade oss i ett avlägset hörn.
"Vill du bada?" frågade Justin.
Utan att möta hans blick svarade jag. "Inte än."
Jag hörde inget svar från honom så jag antog att han hade gått för att bada själv. Men när jag kände ett par händer gripa tag om mig förstod jag att han inte gjort det. Han lyfte upp mig och slängde mig över hans axel.
"Justin!" skrek jag och skrattade.
Justin bara flinade och gick ner till vattenbrynet. Han gick en bit ut i vattnet innan han satte ner mig försiktigt.
"Jag älskar dig." mumlade jag innan han kysste mig passionerat.
Jag skvätte vatten på honom.
"Nu ska du få!" skrek han och började jaga mig. Han hann ifatt mig när vattnet gick ungefär till knäna. Han tog tag om min midja bakifrån. Jag skrattade och skrek och han lyfte upp mig och snurrade mig i luften. Sedan slingrade jag mina ben om honom och kysste honom länge.

Vi gick på en gång på väg hem från stranden. Solen var på väg ner.
När vi kom upp på vårt rum sa Justin till mig att göra mig i ordning.
Jag gjorde som han sa och satte på mig en vit, blommig spetsklänning som gick ner till knäna.
Sedan gick jag ner i lobbyn där Justin väntade. Han var så snygg i sin kavaj.
"Gud var du är snygg." sa Justin när jag kom fram till honom. Han lade sina händer på mina höfter och kysste mig varsamt. Sedan tog han min hand och ledde mig ut till bilen som väntade på oss.
"Vart ska vi?" frågade jag nyfiket när vi satte oss i bilen.
"Du får sluta vara så nyfiken, det är ju en överraskning!" svarade Justin och log.
Jag suckade och tittade ut genom fönstret. De upplysta gatorna och husen susade förbi i mörkret.
Till slut var vi framme. Vi hade kommit till en liten strand, helt folktomt, och jättevackert. Jag såg något lysa längre ner på stranden. Justin greppade tag om min hand och vi gick emot ljuset.
Jag såg förundrat på Justin. "Det är ju jättefint. Har du fixat detta?"
Han log innan han svarade. "Bara för dig."
Jag blev alldeles varm i kroppen och kramade hans hand hårdare.
Vi kom fram till platsen där ljuset kom ifrån. Där var ett bord med två stolar omringat av stearinljus. Det var alldeles tyst förutom vågornas brus och trädens vajande.
Vi slog oss ner vid bordet och från ingenstans kom en man med mat till oss.

När vi ätit upp pratade vi länge. Sedan gick vi ner till havet. Justin flätade sina fingrar med mina och våra nu bara fötter blöttes ner av havet. Vi gick längs vattenbrynet helt tysta, men ändå helt bekväma och nöjda med varandras närvaro.
När vi kommit en bit stannade Justin. Jag vände mig om och såg honom i ögonen.
Han sa inget utan bara log. Sedan gick han upp en bit i sanden och satte sig ner. Jag satte mig ner bredvid honom och drog upp mina ben och lutade mitt huvud mot Justins axel. Vi stirrade ut på havet innan någon sa något.
"Sarah?" Jag lyfte upp mitt huvud från min plats mot hans axel och mötte hans blick.
"Ja?" svarade jag.
"Jag älskar dig."
Jag lyste upp både inombords och på utsidan och log stort.
"Jag älskar dig också, Justin." Sedan såg han snabbt på mina läppar innan han såg mig djupt i ögonen innan han kysste mig.
Han märkte att jag satt och hacka tänderna så han tog av sig sin kavaj och lade över mina axlar innan vi sakta började gå tillbaka mot bilen.

När vi kom tillbaka från stranden gick jag direkt för att ta på mig ett par mysshorts och Justin's tröja. När jag kom tillbaka låg Justin utan tröja mitt på sängen och såg på tv.
"Du vet att du har en riktigt snygg mage, va?" sa jag och log.
"Jag vet." svarade Justin och satte sig upp.
Jag gick fram till sängen och satte mig ner. Justin drog ner mig närmare honom och lade sig ovanpå mig. Han kysste mig och hans tunga bad om tillåtelse till att komma in i min mun. Hans tunga och min tunga mötte varann, och han kysste mig allt vildare.
Hans händer åkte innanför min tröja och jag drog av honom hans byxor. Sedan vände han på mig så att jag satt på honom, med mina ben gränslade på var sin sida om hans. Han satte sig upp och jag mötte hans läppar och pressade dem hårt mot hans. Vi började hångla och sen drog han av min tröja, eller ja, hans tröja. Vi fortsatte hångla, och sedan tog han fram en kondom.
"Ska vi?" frågade han. Jag nickade ivrigt och han satte på den. 

Justin's Perspektiv:
Jag vaknade nästa morgon och såg Sarah sova sött vid min sida. Jag log för mig själv innan jag gick upp för att göra mig i ordning.
När jag var på väg att gå vaknade Sarah.
"Vart ska du?" frågade hon yrvaket.
"Intervju. Jag kommer tillbaka strax efter lunch, underhåll dig sålänge." svarade jag samtidigt som jag gick fram och kysste hennes kind.
När jag kom ner till lobbyn stod Kenny där och väntade.
"Redo?" frågade han.
Jag nickade och drog upp mina byxor lite medans vi hoppade in i bilen.
Vi kom fram till huset där intervjun skulle hållas och välkomnades. Jag leddes in i ett rum och fick hörlurar så jag kunde höra. Det var en radiointervju. Snart började den.
"Vi har Justin Bieber här i huset! Hej Justin!" sa radioprataren.
"Hej! Tack för att jag fick komma." svarade jag.
"Tack själv! Vi går rätt på det. Du har ju ett nytt album på gång, berätta lite om det."
"Mitt nya julalbum, Under The Mistletoe släpptes för inte så längesedan och det är en blandning av nya, coola jullåtar och gamla, klassiska!"
"Vilken är din egna favorit?"
"Jag måste nog säga 'All I want is you'. Texten är så fin." svarade jag och log.
"Har du någon ny tjej på gång?"
Radioprataren gick rakt på sak.
"Min tjej är världens bästa." svarade jag.
"Vem är den lyckliga?" frågade han.
"Hon heter Sarah." sa jag och log stort.
"Jag tror vi har några bilder på er, vänta lite."
Efter några sekunder kom en bild på mig och Sarah från stranden igår. Vi skrattade och såg lyckliga ut.
"Ja." sa jag. "Det är hon."
_________________________________________________________________________________________________
FÖRLÅT FÖR ATT NI FÅTT VÄNTA!
Jag har haft fullt upp exakt hela helgen.
Kommentera ordentligt, så jag blir glad!
/e.

Kommentarer
Postat av: Elwira

Älskart!!! meer ^^D:

Postat av: Anonym

aww så bra! så gulligt kapitel! Vi säger det ofta men du är jätte duktig!:) lycka till med nästa kapitel! Kram!:)

2011-11-22 @ 06:21:02
Postat av: Anonym

super sött. lite intima också, we like, (y)

så ska det vara. kram♥

2011-11-22 @ 17:00:55
Postat av: Anonym

jättebra!:)

2011-11-22 @ 19:01:18
Postat av: Anonym

gulligt kapitell!:)

2011-11-22 @ 19:54:24
Postat av: Anonym

Bra!:)

2011-11-22 @ 20:33:46
Postat av: Anonym

Aww. Sött!!

2011-11-22 @ 21:19:49
Postat av: Anonym

O M G! Överbra! Tihihihi(a)

2011-11-22 @ 21:49:28
Postat av: Anonym

Hihihi söött!!:))

2011-11-23 @ 14:52:44
Postat av: Anonym

SWEET! Mer!!<3

2011-11-23 @ 19:18:28
Postat av: Anonym

fint kapitel! Du är duktig!!

2011-11-23 @ 20:46:59
Postat av: Anonym

du för göra nästa kapitel ikväll hörru!!;))

2011-11-24 @ 17:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin />