shawty with you - kapitel 35

"Vilken är din egna favorit?"
"Jag måste nog säga 'All I want is you'. Texten är så fin." svarade jag och log.
"Har du någon ny tjej på gång?"
Radioprataren gick rakt på sak.
"Min tjej är världens bästa." svarade jag.
"Vem är den lyckliga?" frågade han.
"Hon heter Sarah." sa jag och log stort.
"Jag tror vi har några bilder på er, vänta lite."
Efter några sekunder kom en bild på mig och Sarah från stranden igår. Vi skrattade och såg lyckliga ut.
"Ja." sa jag. "Det är hon."
__________________________________________________________________________________________________


"Hur länge har ni lyckats hålla det här hemligt?" frågade radioprataren.
"Ett tag." svarade jag och flinade.
"Haha, men hur är hon som person? Tar hon det här med paparazzina bra?"
"Hon är det finaste man kan ha." sa jag och log. "Och hon tycker inte det är så jobbigt med dem än så länge."
"Okej. Tack för att du kunde komma, Justin. "
"Tack själv."
Jag reste mig upp och gick ut. Radioprataren satt kvar där inne och fortsatte sitt program. Då slog det mig. Tänk pm jag hade sagt för mycket? Kommer pressen utnyttja detta på något sett?
Jag satte mig i bilen och körde tillbaka mot hotellet.

Sarah's Perspektiv:
Jag hade precis kommit hem från en skön promenad när Justin steg in genom dörren.
"Hej älskling, hur har du haft det?" frågade Justin och kom fram till mig.
"Jag har haft det bra, jag har varit ute en sväng bars. Hur var det på intervjun?"
Justin log. "Det var bra."
Sedan närmade han sig mina läppar och kysste mig en lång stund.
"Ska vi gå ut och äta lunch?" sa han.
"Visst, jag ska bara byta om." sa jag och försvann in i ett annat rum.
När jag kom tillbaka, iklädd ett par ljusblåa jeanssjorts och ett linne med flätad urringning, stod Justin vid dörren med bilnycklarna i handen.
"Ska vi åka?" frågade han.
Jag nickade och tog min handväska innan jag gick ut efter Justin genom dörren.
Vi åkte hiss ner till lobbyn och när vi kom ut utanför hotellet stod Justins bil där, tillsammans med en massa papaparazzis.
"Justin! Vart ska ni? Är det hon som är Sarah? Älskar du henne?!"
Justin svarade inte utan hoppade in i baksätet i bilen med mig strax bakom honom. Inte förräns jag satt mig tillrätta i bilen märkte jag att det satt någon i förarsätet.
"Hej!" sa Kenny glatt.
"Hej Kenny!" svarade jag.
"Kör till restaurangen på strandpromenaden." sa Justin en smula upprört.
När Kenny börjat köra vände jag mig mot Justin.
"Vad är det som är fel?"
"Inget, paparazzina är överallt och vet allt." muttrade han till svar.
"Gaska upp dig nu! Vi ska ha kul, låt inte dem förstöra vår dag, då kan jag lika gärna hoppa av här." sa jag och lutade mig tillbaka med armarna i kors och tittade ut genom fönstret.
"Förlåt sötnos." sa Justin och smekte försiktigt min arm.
Greppet som jag höll om mina egna armar lossnade och lade sig istället om Justins hals.
Jag kramade honom hårt.
"Nu är vi framme!" sa Kenny från framsätet och låtsades att han inte hört vår konversation.
"Tack för skjutsen Kenny!" sa Justin och log innan han tog min hand och steg ut ur bilen.
Kenny följde oss på avstånd.
Justin ledde mig till en restaurang precis vid stranden. Vi fick ett bord lite mer avskilt från de andra med utsikt över stranden och havet.
När vi satt oss ner kom en servitör fram till oss med menyer.
"Något att dricka?" frågade han.
"Jag vill bara ha vatten, tack." sa jag och såg på servitören och log snällt.
"Jag tar en cola." sa Justin sedan.
"Och att äta?" fortsatte servitören.
"Sushi." sa jag snabbt.
"Jag tar också det." sa Justin och smällde ihop sin meny och servitören tog emot den. Han gick iväg med dem om armen.
"Vad har du för planer imorgon?" frågade jag.
"Jag har konsert..Men du kan väl följa med? Det är soundcheck på dagen. Snälla, följ med!" sa Justin.
"Visst, det är inte direkt så att jag har något bättre för mig, men det kan bli kul!" svarade jag och log mot honom.

Efter att vi ätit åkte vi hem igen och lade oss på rummet. Vi satte igång en film och myste hela kvällen.
Nästa morgon väckte Justin mig för vi skulle åka på soundcheck.
När vi kom fram till arenan där konserten skulle hållas möttes vi av Justin's manager Scooter.
"Du måste vara Sarah! Jag är Scooter." sa han och skakade min hand.
"Hej." svarade jag och log.
Vi följde Scooter och några säkerhetsvakter in i arenan och in till Justin's omklädningsrum.
"Okej Justin, värm upp lite och kom upp på scenen sen." sa Scooter och gick ut och stängde dörren efter sig.
Jag gick och satte mig i en liten soffa som var inpressad i det lilla rummet.
"Är du nervös?" frågade jag och lutade mig tillbaka.
Justin harklade sig och kände på sina stämband. "Lite. Det ska komma ganska många, men jag är inte den som blir nervös." svarade Justin och slog sig ner bredvid mig.
"Du är modig." sa jag och kysste honom på kinden.
"Jag vet." svarade han och flinade.
Jag log och kysste honom på munnen. Han drog mig till sig och kysste mig länge.
_________________________________________________________________________________________________

Ni får klara er på detta till söndag kväll!
förlåt, men jag hinner verkligen inte..
puss, kommentera mycket nu då!
/e.

Kommentarer
Postat av: Cherry

Jättebra :)) ♥

2011-11-24 @ 21:22:22
Postat av: Anonym

klart vi klarar oss! Ha nu en fin&bra födelsedag!!

Kramar!!

2011-11-24 @ 21:29:22
Postat av: Anonym

Åhh så sött!!!!:))

vi klarar oss nog, haha , kram:)

2011-11-26 @ 08:12:16
Postat av: Anonym

bra!!:)

2011-11-26 @ 14:48:35
Postat av: Anonym

Gulligt!!:) nästa ska de vara INTIMTA!!!!!! Och romantiska!!

Hihihihi!, kram:)

2011-11-27 @ 08:37:19
Postat av: Anonym

Överbra!!! Hihi!:)<3

2011-11-27 @ 17:36:00
Postat av: Anonym

Gulligt, men kapitel 36 ska vara jätte intimt&romantiskt! Med massa hångel&pussar, ja och lite sånt, haha, som kapitel 27 ungefär!;) & det ska vara super lång!:)

Kram på dig!

2011-11-27 @ 19:21:16
Postat av: Anonym

Fortsätt så! Kram!

2011-11-27 @ 20:49:38
Postat av: Anonym

Sött ! Du får lägga upp ett inlägg ikväll !:)

2011-11-28 @ 17:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin />