shawty with you - kapitel 38

"Sarah, jag-" började Justin.
"Säg inget. Jag orkar inte just nu."
"Vi är snart framme. Du kanske ska torka tårarna för ett tag, paparazzina är där."
Jag gjorde som han sa, och när vi stannade utanför hotellet gick Justin snabbt ut ur bilen för att öppna för mig. Han gav bilnycklarna till en portvakt innan han beskyddande lade armarna om mig och ledde mig upp till vårt rum.
När vi kom upp slängde jag mig på sängen och grät in i kudden.
"Förlåt Sarah."
Jag satte mig upp och drog mina händer över mina kinder för att torka tårarna. Justin lade sina armar om mig och vaggade mig lätt.
"Det är inte ditt fel, du kan ju inte hjälpa det." snyftade jag.
Jag somnade gråtandes i Justin's famn den natten.
__________________________________________________________________________________________________


Justin's Perspektiv:

Nästa morgon vaknade jag med armarna om Sarah. Hon låg lutad mot mitt bröst och sov lugnt. Jag visste inte hur jag skulle göra med huset och allt. Behöll jag det skulle jag spendera mer tid här i Los Angeles, och det vill jag ju egentligen inte på grund av Sarah. Det är inte lätt att ha ett långdistansförhållande heller. Jag kysste Sarah på hjässan och hon vaknade till och såg på mig med trötta ögon.
"Godmorgon sötnos." Jag kysste henne.
Hon gnuggade sig i ögonen innan hon såg på mig ordentligt.
Hon log lite. "Hej."
"Hur är det?" frågade jag.
Hon såg på mig ett tag innan hon svarade. "Sådär."
"Vill du prata om det?"
"Inte just nu."
"Vi kan ta en promenad." föreslog jag.
"Vänta lite då." sa hon och gick in i badrummet.
Jag gick upp och klädde på mig och sedan kom Sarah ner med ljusa jeansshorts och ett turkost och vitrandigt linne.
"Du är jättefin." sa jag till henne och log.
Hon log snabbt tillbaka och jag tog hennes hand.
Vi gick ut från hotellet och möttes genast av ungefär fem paparazzis som kom upp till oss.
Sarah! Justin! Titta hit! Vad ska ni göra idag? Vad tycker du om Justin, Sarah?
Kenny kom och knuffade undan dem och sa åt dem att lämna oss ifred. Vi gick iväg och Kenny följde oss på avstånd precis som paparazzina.
Det var Sarah som först sa något efter en stund av tystnad.
"Så..När ska du flytta in i huset?"
Jag såg på henne innan jag svarade. "Jag vet inte än."
"Men du ska flytta in."
"Jag har liksom redan köpt huset." mumlade jag till svar.
Hon satte sig ner på en bänk och jag slog mig ner bredvid henne och lade ena armen om henne.
"Sarah, även om jag har ett hus här kommer jag vara hos dig. Du kanske till och med vill vara där."
"Jag vet, men det känns så konstigt att du ska bo på andra sidan landet, det är så långt bort."
Jag suckade. "Men jag reser ju ändå så mycket. Jag kommer nog inte spendera så mycket tid där heller, bara när jag är här i LA."
Hon omfamnade mig och kramade mig hårt. Jag kysste henne på kinden och smekte hennes rygg lugnande.
"Jag älskar dig." viskade hon.
"Och jag älskar dig."
Vi gick hand i hand tillbaka till hotellet där vi spenderade resten av dagen.

Nästa dag, Sarah's Perspektiv:
Jag väcktes av Justin, han kysste mig lätt på kinden. Jag öppnade långsamt ögonen och möttes av några bruna, vackra ögon som log mot mig. Jag log tillbaka och han kysste mig på munnen.
"Grattis på månadsdagen!" sa han.
Jag satte mig upp i sängen. "Grattis."
"Tack!" skrattade han och kysste mig länge.
"Vad ska vi göra idag då?" frågade jag.
"Det får du se. Gör dig i ordning nu." svarade han och log mot mig.
Jag gjorde som han sa och gick och sminkade och klädde på mig. När jag kom ut igen stod Justin redo med bilnycklar i handen.
"Kom så åker vi." sa Justin och tog min hand.
Vi gick och satte oss i hans bil, och han körde ett tag innan vi kom fram. Det var en stor anläggning och ovanför dörren stod det "Los Angeles Aquarium".
"Vad gör vi här?" frågade jag förvånat.
"Vi ska ha roligt." svarade Justin och log.
När vi kom in möttes vi av en man som jobbade på stället.
"Välkommen Mr. Bieber! Den här vägen."
Vi följde efter mannen in i en annan byggnad, och när jag såg den stora bassängen förstod jag vad vi skulle göra.
"Delfiner?!" frågade jag förvånat.
Justin flinade och nickade till svar.
"Gud vad kul!" sa jag och tog ett glädjeskutt innan jag tog ett tag om Justin's hand.
Vi fick ta på oss våtdräkter och mannen berättade en del regler. Sedan fick vi gå ut och hälsa på delfinerna innan vi badade med dem. Justin hoppade i och jag följde tveksamt efter. Vi hade verkligen roligt och när vi var klara hade hela dagen gått. Klockan var fem.
Vi körde tillbaka mot staden, men Justin svängde inte in vid rätt avfart.
"Vart ska vi?" frågade jag förvånat.
"Vi ska ut och äta." log Justin till svar.
Jag suckade och lutade mig tillbaka i bilsätet. Justin och hans överraskningar.
Vi körde tills vi kom fram till en restaurang uppe på ett berg med utsikt över hela staden.
"Vad fint det är." mumlade jag.
Justin slöt upp vid min sida. "Visst är det. Kom, så går vi in!"
Jag följde efter Justin in i restaurangen och vi fick ett bord vid fönstret. Restaurangen låg i en bergsluttning, så tittade man ner fick man svindel. Men utsikten var helt fantastisk.
Vi åt gott och pratade om allt möjligt, och skrattade en del.
När vi hade ätit upp frågade Justin om vi skulle gå ut på terassen som låg bredvid.
Jag svarade ja och han tog min hand och så gick vi ut. Solen var precis på väg att gå ner, och himlen var alldeles orange rosa. Justin tog tag i min andra hand och såg djupt in i mina ögon.
"Sarah, du betyder så obeskrivligt mycket för mig. Denna månaden har varit helt fantastisk, och jag är säker på att det blir fler. Du är så himla underbar och vacker. När jag hör ditt skratt lyser jag upp inom mig, när du är lycklig är jag lycklig. Jag älskar dig."
Jag torkade en ensam tår under ögat och kysste honom länge. Sedan, när han fortfarande lutade sig nära mig satte jag min panna mot hans.
"Du är underbar hela du. Du är anledningen till att jag ler, till att jag skrattar. När jag är ledsen finns du alltid där. Utan dig Justin, hade jag inte klarat mig. Jag älskar dig."
Han närmade sig mina läppar och kysste dem länge ytterligare en gång.
"Ska vi åka hem?" frågade han sedan medans han såg ut över Los Angeles.
Jag nickade och vi gick ut till bilen och körde tillbaka mot hotellet. Paparazzis och deras äckliga kamerablixtrar mötte oss när vi gick ut ur bilen utanför hotellet. Justin lade sin arm om min midja och vi gick snabbt upp till hotellrummet.
Jag satte mig ner direkt och tog av mig mina höga klackskor från mina ömma fötter.
"Ska vi se en film?" frågade Justin som satt sig på sängen för att byta om till myskläder.
"Visst!"
Justin satte igång 'Titanic' och när jag också hade tagit på mig mina mjukisbyxor lade jag mig tillrätta i sängen bredvid honom. Jag vilade huvudet mot Justin's varma, bara överkropp och kysste den ömt. Sedan satte jag mig upp och började kyssa honom.
______________________________________________________________________________________________________
Jag orkar verkligen inte skriva mer! Kommentera ordentligt!
Sista delen av detta kapitlet är skriven på min iPhone, så jag ber om ursäkt för stavfel och rörigheter.
nästa kapitel kommer jag nog bara hinna börja på imorgon eftersom jag ska se bio med mina tjejer.
men så kommer ett riktigt långt på fredag!
/e.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jättefint! Detta var ju jätte långt! lycka till med nästa kapitel!:) kram!

2011-12-01 @ 06:18:50
Postat av: Elwira

Meeerr :DDD!

"älskart"" :D



Du måste hålla med om att du är åzm på att skriva okej!?

hoppas du har eller kommer få bra betyg i den delen i svenska :)

Jag har följt din novell sen du startade och kommenterat uselt jag vet, Men vad mer kan man säga än att du är asgrym på att skriva. Liksom du gör det så att man vill läsa mer. Älskar din blogg, design och allt. Du är jätte duktig och det fattade jag redan när jag började läsa. Tröttnar liksom aldrig läsa jag vet inte hur många gånger jag har läst denna? liksom börjat om och om. Hehe!!

Men du är jätte duktig kom ihåg det och jag ska kommentera så mycket som det bara går. :)

Postat av: ellinor

överbra, gulligt! hihi, mysigt!

2011-12-01 @ 16:35:09
Postat av: Cherry

Jättebra :D ♥♥

2011-12-01 @ 22:20:00
Postat av: Anonym

Fint kapitel,

Det elwira skrev, jag håller fullständigt med henne! Du är så begåvad & duktig! Jag brukar läsa samma kapitel minst 10 gånger! Så bra! Puss på dig!:)

2011-12-02 @ 13:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin />