shawty with you - kaptiel 28

"Ni hade kul igår verkade det som." sa Chaz när vi satte oss ner.
Jag såg att Sarah såg ner på sin frukost och rodnade så jag såg på Chaz och flinade stort.
"Vad ska vi göra idag?" frågade jag.
"Ingenting." sa Sarah.
"Baksmälla.." mimade jag åt Chaz som nickade förstående.
"Men vi kan ju se en film? Ingen av oss mår väl på topp idag antar jag." sa Chaz.
"Visst!" sa Sarah och tittade på mig. Jag log mot henne.
________________________________________________________________________________________________


Vi tre satte oss i soffan och började se på en film. Sarah kurade ihop sig och jag lade ena armen om henne. Hon lutade sig mot min bröstkorg och så såg vi på filmen.

När filmen var slut hade Sarah somnat i mitt knä. Jag reste mig försiktigt upp men hon vaknade ändå.
"Vad händer?" slumrade hon och satte sig upp.
"Filmen är slut, jag tänkte gå hem." svarade jag.
"Vad är klockan?"
"Fem." sa Chaz som stod upp.
"Jag ska nog också gå då." Hon reste sig upp. "Tack för igår och idag." sa hon och kramade om Chaz.
Jag följde efter henne ut i hallen och sedan gick vi ut till bilen.
"Ska jag köra hem dig?" sa jag och satte i nycklarna och startade bilen.
"Kan jag inte följa med dig hem?" sa hon och såg på mig.
"Okej." sa jag och log mot henne innan jag började köra hem.

"Vad ska vi göra?" frågade jag när vi kom in genom dörren.
"Jag är ganska hungrig." sa Sarah och log mot mig.
Jag log tillbaka och närmade mig henne.
Jag tog ett lätt tag om hennes kindben och pressade mina läppar mot hennes.
"Jag är inte hungrig på det sättet, men det var också bra!" sa Sarah och skrattade efter kyssen.
"Nehej, vad ska vi äta då? Jag har lite pzza i frysen. Ska du ha?" sa jag och skrattade lite.
"Pizza blir bra." svarade hon och följde efter mig in i köket.
Hon satte sig på en stol vid köksbordet och jag slängde in en pizza i mikron.

Sarah's Perspektiv:
Nästa morgon när jag öppnade mina ögon låg inte Justin bredvid mig i sängen. Jag gick upp och klädde på mig och gick sedan ner. Han var inte i huset heller. Jag gick och hämtade min telefon för att ringa till honom. Han svarade inte. Jag började bli riktigt orolig, så jag började ringa runt till alla som kände honom.
"Chaz? Vet du var Justin är?" sa jag till Chaz.
"Nej. Är han inte med dig?" svarade han förvirrat.
"Nej, han var borta när jag vaknade och jag får inte tag på honom!" sa jag. Nu började jag gråta. "Tänk om det har hänt honom något?" sa jag och mina tårar forsade nerför mina kinder.
"Sarah, ta det lugnt. Han kommer väl. Vill du att jag ska komma?"
"Nej, det är lugnt. Jag ska fortsätta ringa honom. Vi ses imorgon i skolan." sa jag och lade på.
Jag lade huvudet i mina händer och började gråta ännu mer. Jag hulkade och visste inte vad jag skulle ta mig till.
Jag var så upptagen av att gråta så jag märkte inte när dörren slogs igen. Plötsligt kände jag armar runt om mig. Jag slutade gråta och tittade upp.
"J-J-Justin?" sa jag snyftande.
"Vad är det sötnos?" sa han och smekte min rygg.
"Jag trodde du var död!" utbrast jag och slängde mina armar runt om honom.
"Jag är ju här." svarade han och kysste mig på nacken.
"Men du svarade inte på din mobil, och du var inte här." sa jag.
Justin tog upp sin mobil ur fickan och möttes av en massa meddelanden och missade samtal.
"Förlåt, Sarah." sa han och kramade mig.
"Var var du?" sa jag och släppte taget om honom och torkade mina tårar.
"Ehh..Jag var..Jag kan inte säga det nu. Du får reda på det så småningom." sa Justin och såg på mig.
"Skit i det då." mumlade jag och gick ut i köket. Jag slet upp kylskåpsdörren och gjorde frukost. Justin kom in till mig och satte sig mittemot mig.
"Kunde jag berätta det så skulle jag. Men det är en överraskning." sa han och tog min hand över bordet.
"Jaja." sa jag och tittade ner i maten.
"Men Sarah, bli inte sur." sa han och suckade.
Jag flinade och tittade upp på honom. När jag såg hans ansiktsuttryck började jag skratta.
"Jag är inte sur, det är bara kul att retas med dig." sa jag.
"Du ska få!" skrek Justin och började jaga mig genom huset. Jag skrattade ännu mer och skrek.
Sen sprang jag in på Justins rum och slängde mig på hans säng. Jag kröp ner under täcket och gömde mig percis som ett litet barn. Justin kom in i rummet och så kröp han också in under täcket. Han satte sig på mig och höll fast mina händer.
"Nu ska du få." viskade han och började kyssa mig överallt. Tillslut släppte han mina händer och så fort dem var fria började dem rufsa till hans hår. Vi hånglade och hans händer åkte in under min tröja. Jag knäppte upp hans byxor.

Fredag:
Jag väcktes av min mamma och syster med frukost på sängen.
"Grattis på födelsedagen!" sa mamma och gav mig ett paket.
Jag öppnade det och där låg en alldeles ny Iphone 4.
"Tack mamma!" sa jag och kramade om henne.
När jag kom till skolan omfamnades jag av Chaz.
"Grattis Sarah!" sa han.
"Tack Chaz." sa jag och log.
"Du ska få min present ikväll, oroa dig inte." sa han och log tillbaka.
"Det är lugnt Chaz." sa jag och skrattade.
"Grattis Sarah!" Ryan kom fram till oss och kramade mig. "Du får min present nu." sa han och gav mig ett litet fyrkantigt paket.
"Tack Ryan, vad snällt!" sa jag och öppnade paketet. Där i låg ett par jättesöta örhängen med formade som hjärtan.
"Ryan..Du hade inte behövt köpa detta. Tack." sa jag och kramade honom.
"Det var så lite så." svarade han och log.

När jag kom hem från skolan ringde Justin.
"Hej Justin!" sa jag.
"Grattis på födelsedagen älskling!" sa han.
"Tack."
"Kan jag komma över?"
"Visst, kom du." sa jag.
"Jag kommer nu, puss."
"Puss." sa jag och lade på.

Efter tio minuter knackade det på dörren.
Jag öppnade och möttes av Justins leende. Han omfamnade mig och kysste mig hårt.
"Grattis snygging." sa han.
"Tack."
"Öppna paketet!" sa Justin.
Jag öppnade paketet som var från D&G. När jag tog av locket möttes jag av en otroligt vacker syn. Det var en supersnygg klänning!
"Tack Justin, jag älskar den!" sa jag och kysste honom. Justin log nöjt.
"Varsågod. Ta på sig den och gör dig i ordning. Vi ska ut ikväll." sa Justin sen och blinkade.
"Vart ska vi?" sa jag och log.
"Du får se."
_______________________________________________________________________________________________
NI HAR BLIVIT DÅLIGA PÅ ATT KOMMENTERA!  det är inte lika kul att skriva när man inte får kommentarer.. :(
Jag har gjort ett långt inlägg idag, så jag förtjänar en massa kommentarer! visst?
10 KOMMENTARER SÅ KAN NI FÖRVÄNTA ER KAPITEL 29 IMORGON KVÄLL!
puss, ha en bra fredag.
/e.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt , jag vill bara inte kommentera bara jag. Andra får ju vara lite aktiva också ju! Men jag kan kommentera så du blir taggad&glad! Kom igen nu alla!!!:)))

Kram!

2011-11-11 @ 20:49:11
Postat av: Anomym

Ska försöka kommentera så mycket jag kan ;) Men när du lixom inte hinner skriva på ett tag så har jag inte kommenterat heller ;( Men de här kapitlen var jätte bra och jag tycker att du ska fortsätta i samma takt xD

2011-11-11 @ 22:40:33
Postat av: Cherry

Skiitbra :DD ♥

2011-11-12 @ 00:41:57
Postat av: Anonym

bra Ebba! Men du får inte sluta med novellen bara för att inte alla kommenterar, dom får skärpa sig!:D kom igen nu Ebba!:))

2011-11-12 @ 08:06:56
Postat av: Anonym

Bravo!:D

2011-11-12 @ 17:31:11
Postat av: Anonym

den är skitbra! Kram

2011-11-12 @ 18:40:08
Postat av: Anonym

jättebra! Kramisar!:)

2011-11-12 @ 19:44:57
Postat av: Anonym

Du är begåvad!;) kram

2011-11-12 @ 20:10:26
Postat av: Anonym

Kom igen Ebba! Kram:)

2011-11-12 @ 21:38:12
Postat av: Anonym

10! Kom igen nu!

2011-11-13 @ 07:29:07
Postat av: emelie!

ebba, du får inte sluta skriva bara för att en eller två kommenterar. Jag vet, det är inte kul men du kan ju alltid se det som att det är iallafall 1 eller 2 som älskar din novell. Man måste orka bry sig också,(alltså vi som läser din fantastiska novell) men du får också!)du är duktig som skriver så långa kapitel och riktigt engagerar dig, det är bra! kom igen nu gumman! kram!

2011-11-13 @ 17:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin />