shawty with you - kapitel 22

Vi gick på en grusväg längs en sjö. Solen hade börjat gå ner. Vi satte oss på en bänk och tittade ut över sjön. Allting var så vackert. Justin tittade på mig. Jag vände mitt huvud och tittade på honom.
"Sarah, jag älskar dig. Vill du bli min?"
"Din, som i pojkvän - flickvän?" frågade jag.
"Jag antar det." sa han och log.
"Justin! Det är klart jag vill!" svarade jag och våra läppar möttes i en underbar kyss.
_________________________________________________________________________________________________
1. Sarah & Justin i bilen 2. Starbucks 3. Chaz & Justin i bilen 4. Dusch 5. Sarah & Justin 6. Justin 7. Paranormal Activity 3 8. Justin sover

Plötsligt kände jag små kamerablixtar skymta förbi i ögonvrån. Justin kände det också och avslutade kyssen snabbt.
"Shit! Paparazzis, vi måste gå." sa han och reste sig upp. Han tog min hand och vi gick snabbt därifrån. När vi kom innanför dörren låste Justin den och gick in och satte sig i köket. Jag gick oroligt efter honom, något verkade vara fel.
"Justin, vad är det?" frågade jag och satte mig mittemot honom.
"Förlåt."
"Justin, dem skulle ha kommit på oss någon gång ändå, det är väl lika bra att dem har gjort det." sa jag och log mot honom. Han log inte tillbaka.
"Inser du inte att dem kommer förfölja dig vart du än går? Alla kommer veta vem du är." sa han och såg allvarligt på mig.
"Jo, men jag klarar mig."
"Du vet verkligen inte hur det är, du kommer bli galen på det. Förlåt." sa han och tittade på mig.
"Du behöver inte säga förlåt, jag tar det som det kommer. Det kommer bli bra, sluta oroa dig nu." svarade jag och reste mig från bordet och satte mig i hans knä.
"Älskling, blir det för mycket måste du säga till, okej?" sa han och tittade längtansfullt på mina läppar. Jag log.
"Okej." Sen kysste jag honom.
"Ska vi äta något?" frågade han sen. Jag reste mig upp.
"Visst, jag kan fixa något, gå du och packa upp så länge." Jag gick fram till kylskåpet och tog fram mat. Justin gick upp på sitt rum och packade upp.
När Justin kom ner igen hade jag dukat och allt var klart.
"Det ser jättegott ut. Tack sötnos." sa han och gick fram till mig och gav mig en puss på kinden.
Efter maten gick vi och satte på en film. Min telefon ringde så jag gick ut för att ta det.
"Hej det är Sarah."
"Sarah, var är du?" sa min mamma på andra sidan.
"Jag är hos Justin." svarade jag.
"Har han kommit hem? Du har varit väldigt ofta hos honom, jag har knappt sett dig dem dagarna han har varit hemma. Du måste berätta mer för mig."
"Okej, men jag sover här ikväll sen ska jag på bio med han, Chaz och Ryan imorgon. Sen kommer jag hem, okej?" sa jag.
"Okej, men glöm inte att du har en familj också. Jag älskar dig, vi ses imorgon." sa mamma.
"Jag älskar dig också mamma, hejdå." svarade jag och lade på. Jag gick tillbaka till Justin som satt i soffan och kollade på filmen. Jag slog mig ner bredvid honom och han lade ena armen om mig.
"Vem var det?" frågade han.
"Min mamma. Hon tycker jag spenderar för mycket tid med dig, jag tycker tvärt om." sa jag och kollade på honom.
"Hon saknar väl bara dig." sa han.

Nästa morgon vaknade jag och såg Justin snarka bredvid mig. Jag log för mig själv och gick och tog en dusch. När jag kom ut ur badrummet såg jag Justin ligga i sängen och titta på mig.
"Jag undrade just vart du var." sa han och log.
"Jag duschade. När börjar bion?" frågade jag.
"Klockan ett tror jag. Vad är klockan nu?"
"Elva." svarade jag och valde ut kläder.
"Då får vi göra oss i ordning då." sa han och gick fram till mig och kramade mig bakifrån. Jag vände mig om och kysste honom snabbt på munnen innan jag försvann in på badrummet för att ta på mig kläder och sminka mig.
När jag kom ut ur badrummet gick jag ner och såg Justin förbereda frukost.
"Tack." sa jag och satte mig ner och började äta.

Vid tolv körde vi för att hämta upp Chaz och Ryan.
"Redo för lite skräckfilm nu då?!" sa Chaz när han satte sig i bilen.
"Hej Chaz!" sa Justin och log.
"Tjena Justin."
Efter bion bestämde vi oss för att gå och äta, så vi gick till Starbucks.
Vi såg paparazzis här och var, men brydde oss inte så mycket.
"Så paparazzina har hittat er?" sa Ryan.
"Ja, men jag har inte sett något i någon tidning än."svarade Justin och tog ett bett av sin macka.
"Dem är inte så närgångna än." sa Chaz och log.
"Haha, nej." sa Justin.
"Hur känns det Sarah?" Chaz såg på mig.
"Om vad?" frågade jag. Jag hade varit upptagen av annat och inte lyssnat på vad dem snackade om.
"Om paparazzina?" sa Chaz.
"Jag vet inte riktigt, det funkar väl." svarade jag. Justin såg på mig.
"Det funkar väl?" upprepade han.
"Ja, jag vet inte riktigt hur det känns än. Men det ska väl gå bra." svarade jag.
"Haha, okej." sa Justin.
"Ska vi dra då?" sa Ryan och reste sig.
_______________________________________________________________________________________________
Jag hinner nog med ett till ikväll, men då får ni kommentera ordentligt så att jag blir peppad!
puss.
/e.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja! Gör ett långt ikväll!:)

Lovar at peppa dig!

Kram!!

2011-11-04 @ 16:42:26
Postat av: Anonym

LOVAR!:D<3

KRAM

2011-11-04 @ 17:25:52
Postat av: Anonym

Japp!:)

2011-11-04 @ 18:05:38
Postat av: Anonym

Ett långt?:))

2011-11-04 @ 19:51:27
Postat av: Anonym

mm!!! Hinner du ett lååångt till ikväll?:)

Massa hångel&pussar får det va mellan justin&sarah!<3

2011-11-04 @ 20:44:42
Postat av: Anonym

skitbra! Absolut! Kram!:)

2011-11-04 @ 20:50:39
Postat av: Anonym

Jadå!

Grymt ebba!!!<3

2011-11-04 @ 21:03:49
Postat av: Anonym

Du är jätte duktig Ebba!

Kram!

2011-11-04 @ 21:17:53
Postat av: Anonym

ja , kom igen nu Ebba!:)

Du är jätte duktig!:)

2011-11-04 @ 22:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin />