alla som ser, svarar!

Hej!
Jag har fått en fråga ett antal gånger som jag skulle vilja fråga alla om.
Vissa vill att jag ska berätta om mig själv, och lägga ut en bild på hur jag ser ut för att ni ska få en bild av hur den som skriver allt detta ser ut. Men då är frågan, kommer bloggen bli för personlig då? Och vill ni andra att jag ska göra det?

En sak till som jag har tagit upp innan, och tänker ta upp det igen. I och för sig har denna veckan haft mycket plugg, träningar, matcher osv. Men nu igår fick ni ett riktigt långt som jag skrivit lite på varje dag. Så, tycker ni det är bättre om det kommer två/tre låååååånga kapitel per vecka eller vill ni ha fyra/fem/sex korta/medel per vecka?
SVARA NU ALLIHOPA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

1. Det där med bilden, det är ditt eget val! Det är du som bestämmer om du vill ge ut ditt " personliga jag". Det är ingen annan än du som bestämmer det.:)

2. Jag själv tycker det hade varit bättre med långa kapitel nu med tanke på skolan också! Men jag röstar på långa!:)

Kram!

2012-01-16 @ 06:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin />