hinner inte

HEY GUYS!
tack för alla fina kommentarer, jag ska försöka att komma upp till kapitel 100, det är mitt mål. Never say Never och Dream Big you know? ;)
allvarligt nu, jag går i åttan, jag har fått mina betyg, och jag har jättemycket läxor och prov.
På fredag har jag prov vilket vi fick reda på igår, då vi också började den nya terminen.
Så då har jag alltså mycket att plugga. För att göra det hela värre spelar jag också innebandy, jag hade träning idag och kommer också ha det imorgon.
Imorgon är träningen ganska sent, den slutar nio, så jag tvivlar på om jag kommer hinna skriva ett kapitel imorgon när man dessutom lägger på en massa engelska och geografi..
men håll ut och stanna kvar! Det kommer, jag lovar.
förlåt för att jag berättade en massa onödigt från mitt liv nu, men det är så här det ligger till så ni slipper fråga.
puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha, okej! Ja, skolan kommer alltid först.:) hoppas det går bra för dig! Kramar/emelie:)<3

2012-01-12 @ 06:18:48
Postat av: zxczxc

håller med emeli._.

2012-01-12 @ 17:08:48
Postat av: Anonym

klart att vi stannar kvar! ♥

2012-01-12 @ 19:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin />