shawty with you kapitel 54

Jag loggade in på twitter och retweetade några men stannade upp på en speciell tweet.

@justinbieber you've gotta see this! And before you see it I just want you to know that I'm so sorry. she's a bitch. http://25.media.tumblr.com/tumblr_lsspqrYME71qjkjfoo1_500.jpg

Jag klickade nervöst på länken och när bilden visade sig övergick mitt humör från glatt till ursinnigt. Sarah som kysste en annan kille? Hur kunde hon? Och sedan bete sig som om inget hade hänt..



Sarah's Perspektiv:

Hoppas att ni har haft en trevlig flygresa. Vi kommer snart landa i Los Angeles, där är det cirka 25 grader ute och solen skiner. Hoppas ni får en trevlig vistelse och tack för att ni flyger med oss.

Jag kände hur planet började luta och att vi var på väg neråt. Jag försökte så gott jag kunde att hålla mig lugn, men jag höll mig hårt fast i stolens armstöd. Det pågick en liten panikattack inom mig och jag kunde andas ut när jag kände dunsen som betydde att flygplanet hade nått marken. Människor runt om mig började applådera och jag slappnade av.
Jag hade alltid varit lite flygrädd, speciellt vid start och landning.

Efter att ha hämtat min resväska vid bagagebandet, den kom nästan sist, ingen överraskning med min tur, så började jag gå mot utgången där Justin skulle vänta på mig. Jag gick förbi skyltar med olika namn på, och tillslut såg jag Kenny lite längre bort. Jag började gå med snabbare steg och när jag kom fram till honom välkomnades jag av en björnkram.
"Hej Kenny!" sa jag samtidigt som jag kramade honom. "Var är Justin?" fortsatte jag sedan och såg mig omkring.
"Åh, ehm, han kände sig inte så bra så han väntar på hotellet istället." svarade han nervöst.
"Okej." sa jag förbryllat.
Kenny tog min väska och lade in den i bakluckan medan jag hoppade in i bilen. Han satte sig i förarsätet och körde iväg från flygplatsen.

Justin's Perspektiv:

Vi är på väg från flygplatsen nu. /Kenny

Jag suckade och låste mobilen och gick in i badrummet för att ta en snabbdusch innan Sarah kom.
Skulle jag säga att jag visste om att hon hade kysst någon eller skulle jag vänta och se om hon berättade det för mig?
Det knackade på dörren och jag gick snabbt för att ta på mig ett par jeans och en YMCMB-hoodie. Jag öppnade dörren och där stod Sarah och Kenny. Sarah hoppade på mig och kramade mig länge.
"Jag har saknat dig så mycket!" viskade hon i mitt öra.
Jag kysste henne på kinden, "jag har saknat dig också."
Hon kysste mig på munnen och släppte mig sedan.
Kenny harklade sig, "sååå, jag ska nog gå nu. Vi ses imorgonbitti!"
"Hejdå Kenny, tack för skjutsen!" sa Sarah.
"Det var inget." svarade han innan han stängde dörren efter sig.
Sarah vände sig mot mig innan hon gick förbi mig för att kolla in rummet jag bodde i på hotellet.
Hon såg sig omkring, "Hur stor är din svit?!"
Jag flinade, "Penthouse."
Hon log stort och lade sig ner på sängen. Jag gick fram till henne och lade mig bredvid henne. Vi låg tysta en stund innan hon vände sig mot mig, "Justin, det är en sak jag måste berätta."
Here we go!
Jag såg menande på henne, "vad?"'
Hon suckade innan hon vände sig om för att titta upp i taket igen, "det var inget."
Jag reste mig upp, "ska vi gå ut och äta?"
"Visst." svarade hon och reste sig upp hon med. "jag ska bara byta om."
Jag väntade på henne tills hon kom ut ur badrummet med sitt långa, bruna hår utsläppt och en klänning i beige-blå nyans.
"Ska vi gå? Hallå, Justin?" sa hon och vinkade med händerna framför sig.
Jag slet blicken från henne, "ja."
Hon skrattade tyst för sig själv medans vi gick ut från sviten.
Jag tog henne till en italiensk restaurang precis vid hamnen och vi beställde båda spagetti, favoriträtten.

Efter att vi hade ätit gick vi ut på piren. När vi hade kommit längst ut stannade vi och såg ut på utsikten.
"Justin..Du vet det jag tänkte säga innan?" började Sarah och såg på mig.
Jag såg på henne, "ja?"
"Jo..Eh, asså, efter skolavslutningen så var vi på fest på kvällen..Visst, det var jättekul, men jag vill att du ska veta en sak. Bli hur arg du vill på mig, men snälla, lämna mig inte."
Jag visste att hon skulle säga det nu, "vad har hänt?"
Precis som om jag inte visste.
"Jag kysste en annan kille." viskade hon och såg ner på sina fötter. Jag sa ingenting, så hon tittade upp på mig, och när hon märkte att jag stod och tittade ut över havet blev hon orolig och sa, "men det var inte jag som kysste honom, han kysste mig! Och..Det var Eric."
Jag såg förvånat på henne, "Eric?"
Det överraskade mig verkligen, "jag trodde han skulle hålla sig borta från dig?"
"Det skulle han ju, men det gjorde han inte."
"Den jäveln, jag ska.."
Hon lugnade mig, "nej, Justin, du ska ingenting. Inget mer hände, och jag är så otroligt glad över att du inte blev arg på mig."
"Det var för att jag redan visste det." mumlade jag.
"Du vadå?!" sa hon.
"En tjej skickade en bild på dig och en kille som kysstes. Men jag visste inte det var Eric."
"Blev du inte arg?"
"Jo, men jag ville se om du berättade det själv för mig eller inte."
"Aww." sa hon och kramade mig hårt.

Rätt dåligt kapitel om jag får säga det själv..
Kommentera vad ni tycker! 10 kommentarer så kommer nästa imorgon.

Jag har en jättebra idé till nästa novell, Shawty With You var ju min första så den blev ju lite som den blev. Inte helt rätt i början känner jag. I alla fall så hade jag tänkt så smått avsluta denna novellen när vi nått runt 70 kapitel och sedan börja på nästa. VAD TYCKER NI?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jg har en ide, kanske ej världens bästa men jag läste en annan novell innan jag hittade din fina novell men iaf så var hon också såhär som du är nu, du tycker det är lite tråkigt&hittar inget spännande men vi läsare peppade henna att göra iaf till kapitel 100, och vi var på kapitel 67 och hon gjorde till 102 för vi fanns där & stöttade henne precis som vi stöttar dig, så om det kanske hjälper att vi stöttar dig mer och kommenterar&peppar så kanske du kan göra till 100 kapitel och sen börja på en ny? Vad säger du, nu kanske du tror att jag är världens pratkvarn men hoppas på att detta kanske öppnar dina ögon lite? Tack för du läste denna onödigt långa kommentar/om du nu gjorde det, men jaja.

Kram!

2012-01-02 @ 21:54:19
Postat av: Anonym

Fint, men nu märkte jag att kapitlet kol upp vid fyra och jag droga telefonen hela kvällen igår för att se om kapitlet kommit upp och jag kunde läsa vid tio igår,:(

2012-01-03 @ 09:20:32
Postat av: Anonym

Bra kapitel men snälla, sluta ej!

Iaf inte så tidigt!:(

2012-01-03 @ 11:31:33
Postat av: Anonym

Gulligt:)

2012-01-04 @ 09:14:11
Postat av: Anonym

Fiiint!:)

2012-01-04 @ 11:14:19
Postat av: Anonym

Nä snälla sluta inte, den är ju sååå bra Ebba!

2012-01-04 @ 14:06:20
Postat av: Anonym

Begåvat & fint

2012-01-04 @ 15:48:13
Postat av: Anonym

Bra kapitel:)

2012-01-04 @ 19:46:19
Postat av: Anonym

9 kommentarer nu! 1 kvar, kom igen

2012-01-04 @ 20:52:55
Postat av: Anonym

Sååååå söt! Tihhihihihi:'))

2012-01-04 @ 21:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin />