shawty with you kapitel 57

"Åh, jag har för mig att vi ska till Berlin en snabbis innan vi åker till London."
Jag skrattade så mycket att jag var nära att sätta maten i halsen.
"Vad är det som är så roligt?" frågade Kenny och såg på mig och sedan på Alfredo och Justin som kvävde ett skratt.
Jag log stort, "en snabbis?"
Kenny skrockade, "jaha, haha. Ni är väl för unga för sånt. Och så har ni dålig humor."
Justin blev genast allvarlig, "ursäkta? Min humor? Dålig? Ta tillbaka det där!"
Kenny satte händerna framför sig som en oskyldig gest, "okej, förlåt mig då."
Jag och Alfredo skrattade för oss själva åt de andra och snart hade vi ätit upp och skulle till arenan igen.



Tumblr_lqma9ifcuf1qbzqr2o1_500_large

"Godmorgon sötnos. Hänger du med på min intervju?" hörde jag en röst säga.
Jag mumlade något ohörbart som svar och vände mig i sängen.
"Sarah, du måste vakna nu." sa rösten igen.
"Bara en liten stund till.."
Justin suckade, "du bad om det här."
Innan jag hann svara eller öppna ögonen kände jag hur kallt vatten rörde vid min kropp. Jag satte mig upp skrikandes och mötte Justin's flin där han stod och höll i en tom hink.
"Jag tänker hämnas." sa jag argt.
Han flinade ännu mer, "jag vet i alla fall hur man väcker dig."
Jag suckade och gick upp ur sängen för att göra mig i ordning. När jag hade duschat tog jag på mig en beige blus och ljusa jeansshorts.
"Ska vi gå?" frågade Justin som satt på den delen av sängen som inte var blöt när jag kom ut ur badrummet.
Jag nickade och såg Kenny vid dörren, "hej Kenny!"
"Hej Sarah, sovit gott?" frågade han och log.
Jag skrattade, "tills jag blev väckt." sa jag och syftade på Justin. Han stod bredvid mig med ett brett flin på läpparna.
"Men ska vi åka då?" sa Kenny och slog ihop händerna.
Vi gick ner till bilen och åkte snabbt till tv-studion där Justin skulle intervjuvas.

"Hej, följ efter mig så ska vi gå igenom om vad som ska hända under intervjun." sa en stressad kille med headset runt huvudet.
Justin tog min hand och gick efter killen till ett rum där programledaren satt. När vi kom in i rummet reste hon sig upp och gick fram till oss.
Hon skakade Justin's hand, "kul att se dig igen, Justin!"
"Detsamma Chelsea." svarade han och log.
Sedan fortsatte hon till mig, "och du måste vara Sarah! Trevligt att träffas."
"Jag älskar dina program!" sa jag, en aning starstruck.
Hon skrattade lite, "tack så mycket, tjejen!"
Sedan vände hon sig mot Justin igen, "så jag tänkte att om jag börjar snacka  och så står du beredd på att gå ut till mig när jag säger ditt namn?"
Justin nickade som svar och hon fortsatte gå igenom programmet.
När dem var klara med det gick Justin för att få en mikrofon, så där stod jag, överlämnad och rätt vilse. Ända tills Kenny kom förbi.
Han stannade upp och såg förvånat på mig, "Sarah? Kom så sätter vi oss bredvid scenen och kollar på."
Han sträckte fram sin hand åt mig och jag tog den och drog med hjälp av honom mig upp från fåtöljen jag satt i.
Vi gick bort till sidan av scenen och ställde oss där.
"Hej älskling!" sa Justin bakom mig.
Jag vände mig om och såg på honom och log, "hej Justin, ska inte du in på scen nu?"
Han tog ett steg närmare mig, "inte än."
Jag flinade och lade en hårslinga bakom örat. Han satte sina händer på mina höfter och kysste mig mjukt.
"Jag måste gå nu, vi ses sen." viskade han och sprang i väg.
Jag vände mig tillbaka mot Kenny igen med ett leende fastklistrat på läpparna.

Justin's Perspektiv:

"och här har vi han! Självaste Justin Bieber!"

Jag steg självsäkert ut på scenen och log mot den jublande publiken som mest bestod av tonårstjejer.
"Hej Justin." sa Chelsea och hälsade på mig innan jag kunde sätta mig ner mittemot henne.
"Hej!"
Hon såg diskret ner i sina papper innan hon började, "så, vad gör du här, i Paris?"
"Mitt nya album, Believe, har jag precis släppt och nu är jag på världsturné med detta hela sommaren." svarade jag lugnt.
"Det låter kul! Så Paris är första staden på schemat? Var åker ni sen?"
Jag mindes konversationen från gårdagens lunch, "ja. Vi åker till Berlin imorgon och sedan till London."
Hon bad mig berätta lite om mitt album Believe, och jag svarade så gott jag kunde.
"Och nu till lite mer privata frågor. Justin, du har setts med en speciell tjej nu i några månader."
Jag suckade, jag visste att denna frågan skulle komma förr eller senare. Jag tog ett djupt andetag och svarade, "Det är Sarah."
"Och Sarah är din?.."
"Flickvän, ja."
Tv-studion fylldes av ett öronbedövande ljud som lät mer som skrik än jubel.
"Jag tror minst sagt att vi har Sarah här i studion! Skicka in henne!" ropade Chelsea.
Jag tittade bakom mig där jag såg Sarah motvilligt puttas ut på scenen av tv-arbetare. Tillslut kunde hon inte hålla emot längre och kom nervöst stapplandes ut på scenen och vinkade lätt mot publiken.
Chelsea reste sig upp och tog emot Sarah, "hej, varsågod och sitt."
Sarah var precis påväg att sätta sig ner när en kille kom fram med en mikrofon till henne och började sätta på henne den. När han var klar kunde hon äntligen sätta sig och hon såg vettskrämt på mig med en blick som sa 'hur kunde du göra såhär?!'
Chelsea började direkt, "så, Sarah. Hur länge har du känt Justin?"
Jag funderade en stund, "nästan ett år."
"Och hur länge har ni varit tillsammans?"
"Lite mer än ett halvår." svarade jag tveksamt.
"Hur är Justin i dina ögon?" fortsatte hon och skyfflade på fler frågor.
Jag tänkte en stund, "han är omtänksam, har en bra personlighet och är godhjärtad. Och så är han rätt rolig." sa jag och skrattade till lite och såg på Justin. Han såg på mig med en glädjefull och kärleksfull blick. Jag log mot honom.
"Justin, hur är Sarah?" frågade Chelsea.
"Hon är fantastisk." svarade han utan att släppa mig med blicken.

aww, gulligt.
10 KOMMENTARER FÖR ATT FÅ NÄSTA KAPITEL IMORGON.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var faktiskt jätte gulligt, :')

förlåt, vi får kommentera bättre!

kram♥

2012-01-10 @ 06:58:23
Postat av: Anonym

gulligt! awwwww

2012-01-10 @ 16:02:50
Postat av: Anonym

fint, men kanske mycket begärt men iallafall så ville jag bara fråga om du inte kan dra ner kommentarerna till typ 6 eller 7? kram:)

2012-01-10 @ 20:02:41
Postat av: Anonym

Fint! Du är så bra Ebba!

2012-01-10 @ 20:41:14
Postat av: Anonym

Så de ska åka till olika länder nu i sommar! Det kanske inte är den bästa ideen men om typ Sarah blir slagen av något fans, och så uppstår det drama och så kommer det massa falska rykten om Justin?:)

2012-01-11 @ 06:13:57
Postat av: Anonym

Braaaa!:))

2012-01-11 @ 07:37:49
Postat av: zxczxc

bra kapitell !!!!!

2012-01-11 @ 14:02:03
Postat av: Anonym

Fint!!:'))

2012-01-11 @ 16:26:28
Postat av: Anonym

asså ebba, sluta inte! du är så j*vla bra tjejen! ♥

2012-01-11 @ 17:48:15
Postat av: Anonym

så sött! de är så gulliga!

2012-01-11 @ 18:08:01
Postat av: Anonym

naww, fint jue! :D

2012-01-11 @ 18:54:47
Postat av: Anonym

Så sött!!:)

2012-01-11 @ 19:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin />