shawty with you kapitel 65 ~ last chapter.

"Förlåter du mig?" fick han fram.
Jag nickade, men sa inte ja.
"Hände det inget med Selena?" frågade jag.
Han skakade på huvudet, "det kommer det aldrig göra heller. Du är den enda för mig."
Jag log stort och våra läppar förenades i en kyss - den första på tre dagar. Gud vad jag hade saknat hans mjuka läppar!
Han avbröt kyssen men höll sig fortfarande några centimeter ifrån mitt ansikte, "delar du rum med mig nu då?"
Jag svarade inte utan kysste honom hårt igen.
"Jag tar det som ett ja." mumlade han mellan kyssarna.
Jag skrattade och återgick sedan till att kyssa honom. Han bet mig i läppen vilket gjorde att jag öppnade min mun och gav honom inträde till att föra in sin tunga i min mun.
Just när vi var mitt uppe i att hångla hörde vi en glad röst.
"Titta vem som har blivit sams!"


Både jag och Justin avbröt kyssen för att se vem som stod där och blev inte förvånade över att se Chaz, Ryan och Hanna stirra på oss med breda leenden.
"Vi tänkte bara fråga om ni var hungriga, men det ser vi ju att ni är." sa Ryan med ett flin.
"Kul skämt." svarade Justin sarkastiskt.
"Men helt seriöst. Har ni lust att gå och äta något eller är ni för upptagna?" frågade Hanna.
Justin såg på mig, "vad tycker du?"
Jag log mot Justin innan jag svarade, "vi hänger med er."
"Yes!" nästan viskade Chaz och vi alla skrattade åt honom medan vi gick ut på gatan för att leta upp en bra restaurang.



Jag öppnade långsamt ögonen och upptäckte att Justin låg bredvid mig och kollade på mig.
"God morgon sötnos." viskade han ömt.
Jag vred på mig, "stirrar du alltid på mig när jag sover?"
Han småskrattade, "nej. Jag är väl inte Edward Cullen heller?"
"Bara du inte suger mitt blod så!" skämtade jag.
Han morrade på skoj och rullade runt så att han nu knäböjde sig över mig. När han var så nära att jag kunde känna hans andedräkt mot min hud viskade han, "jo."
Han kysste mig på halsen och jag vred huvudet så att han inte skulle komma åt att kyssa mig där igen. Ja, jag är kittlig, som in i.
Justin skrattade åt min rörelse och kysste mig istället på den fria sidan av min hals vilket ledde till att jag snabbt vred huvudet åt andra hållet i ett kvidande skratt, "sluta!"
Han flinade stort och flyttade sig längre bak så att han satt över mina ben istället. Innan jag visste ordet av hade han dragit upp mitt linne över magen och nu var hans fingrar över hela min mage. Jag skrek och vred mig om i sängen men han slutade inte utan fortsatte med ett brett flin på läpparna.
Det knackade på dörren och Justin slutade kittla mig direkt.
"Justin? Är du klar?"
"Jag kommer!" skrek han medan han gick och klädde på sig.
Jag satte mig upp i sängen, "vart ska du?"
Han drog upp gylfen och gick fram till mig för att ge mig en kyss, "soundcheck. Du kommer ikväll va?"
Jag nickade leendes.
"Bra. Vi ses." svarade han innan han försvann ut genom dörren.
Ensam igen.
Jag tog på mig ett linne och jeansshorts innan jag gick bort till Hanna och knackade på dörren.
Nästan direkt öppnade hon dörren, "hej Sarah!"
Jag log, "hej! Stranden idag?"
"Klart!" skrattade hon och släppte in mig.
Hanna gjorde sig i ordning, sedan knackade vi på hos Chaz och Ryan som också hängde med.



(förlåt om jag bara hoppar fram och så men) 2 månader senare:

Jag inspekterade mig själv noggrant i spegeln. Mitt bruna hår var uppsatt i en inbakad fläta som hängde ner över min ena axel. På mina fötter satt ett par svarta kilklackar som såg så sjukt snygga ut. Den svarta fodralklänningen med glittrande paljetter räckte ned till knäna som var vackert solbrända. Runt min hals hängde ett äkta silverhalsband med en berlock med bokstaven J på. Jag tog en extra titt innan jag nickade nöjt för mig själv och lämnade hotellrummet.
När jag kom ner i lobbyn stod Pattie, Carin och Scooter och väntade på mig.
"Vad vacker du är!" utbrast Pattie i förtjusning.
Jag rodnade, "tack."
"Är alla klara för att åka?" frågade Scooter.
Jag nickade och tillsammans gick vi ut till limousinen som stod utanför hotellet och väntade på oss.
"När börjar det?" frågade jag Scooter när vi satt i limousinen på väg till arenan.
Scooter tittade på sin klocka, "för tio minuter sedan. Men det är lugnt, du har ju sett konserten femtioelva gånger redan."
Han flinade och jag skrattade lite spänt.
"Uh, vi är framme vid Nokia Theatre." informerade chauffören oss. Vi tackade för skjutsen och skyndade oss in i arenan där musiken var på hög volym. Jag skyndade mig fram till sidan av scenen där jag såg Justin dansa runt och sjunga till en av hans låtar.
"Jag vill tacka alla er fans för att ni stått vid min sida hela tiden, jag älskar er! Nu är ännu en turné slut, och jag hoppas jag ser er snart igen! Tack så hemskt mycket, och här är mitt älskade crew som står ut med mig i ur och skur!" skrek Justin ut i arenan.
Innan jag visste ordet av föste Kenny med mig ut på scenen tillsammans med alla andra. Justin fann min hand och kramade den hårt. Jag såg på honom, hur han vinkade ut till sina fans och pratade med dem. Hans leende berättade allt. Det var ett äkta leende - han var lycklig.


Justin's Perspektiv:


Jag tog en snabb dusch för att få bort svetten och tog sedan på mig en kavaj och fluga, kvällen till ära. När jag kom ut ur min loge fann jag Sarah, Alfredo, Kenny och Ryan stå och vänta på mig.
"De andra är redan på väg till festlokalen, kom igen nu!" klagade Kenny även om jag var helt klar.
"Jaja." svarade jag och gick istället fram till Sarah som hade ett brett leende på läpparna. med sina höga klackar var hon faktiskt nästan lika lång som jag. Nästan. Jag kysste hennes mjuka läppar.
"Du var jätteduktig ikväll." sa Sarah.
"Tack." svarade jag och tog hennes hand och ledde henne ut ur byggnaden.

"Feeeeeest!" skrek Alfredo sekunden vi kom in i festlokalen som dunkade av basen i låten "Without You".
"Ehurrmm.." försökte Scooter och bankade lite på en mikrofon där han stod på scenen.
Uppmärksamheten riktades mot honom och han började prata, "då har alltså vår allas lilla stjärna äntligen tagit sig hit. Eller han kanske inte är så liten längre."
Ett surr av skratt sökte sig igenom lokalen och jag såg sig omkring med ett leende på läpparna och ena armen runt Sarah's midja.
"I alla fall. Nu har Justin tagit sig igenom ytterligare en turné och jag är säker på att det kommer flera i framtiden. Jag vill tacka alla som har stått ut med honom och arbetat med honom trots att han varit en ren pina."
Alfredo skrattade högt och busvisslade.
Scooter skrattade och pekade på honom innan han fortsatte, "njut av kvällen!"
Han gick av scenen och musiken satte igång igen.



(ljag får inte youtube-klippet att fungera, men sätt på first dance-justin bieber medan du läser.)


Sarah's Perspektiv:


"Får jag lov?"
Jag log med hela ansiktet, "visst."
Justin tog min hand och ledde mig ut på dansgolvet. Hans händer omfamnade min midja och jag stödde mitt huvud mot hans axel. Vi dansade stilla en stund innan Justin släppte taget om mig, "följ med mig."
Jag tog hans hand och tillsammans gick vi upp på taket. Jag chockades av den vackra utsikten över Los Angeles och stod bara och stirrade.
"Sarah?" frågade Justin bakom mig.
Jag vände mig om och fick se Justin nere på ett knä framför mig. Jag satte ena handen för munnen och kände hur glädjetårar bildades i ögonen. Han tog min ena hand och med sin andra hand fiskade han upp en röd ask. Inuti vilade en silvrig ring med en diamant som prägel.
Jag hörde att till och med han var rörd, "Sarah Johanna Diana Andrews,vill du göra mig den eviga äran att gifta dig med mig?"
Jag kunde inte svara utan nickade bara ivrigt medan han med skakiga händer trädde ringen på mitt vänstra ringfinger. Med ringen tindrande på mitt finger reste Justin sig upp från marken och lade sina händer på min midja.
"Ända sedan jag träffade dig har jag vetat att du var något speciellt. Något utöver alla andra. När vi satt där på bänken i Chaz's trädgård, samma dag som vi träffades, visste jag att du var perfekt. Ditt leende gör mig varm. Du gör mig hel. Jag älskar dig."
Justin böjde sig ner och kysste mig länge.
I mina snyftningar av glädje lyckades jag också få fram ett tal, "du är den första som fått mig känna så här. Jag har aldrig känt såhär för någon innan, du och jag. De orden passar ihop. Jag kommer alltid älska dig, vad som än händer. Vid liv eller död. Föralltid."
Han log stort innan han kysste mig en gång till.
"forever with you shawty." viskade han i mitt öra.



THE END!
vad tycker ni om denna novellen nu då? Jag kommer börja på en ny novell redan imorgon, och då ska den börjas på rätt sätt! Den novellen ska jag få upp till 100 kapitel, oroa er inte!
kommentera nu ordentligt på detta fina slut om vad ni tyckte om Shawty With You.

KOMMENTERA ÄVEN TIPS PÅ NAMN TILL HUVUDPERSONEN I NÄSTA NOVELL! (tjejnamn)

much love. /e.

Kommentarer
Postat av: emelie:)

omg., vad bra!!!!

buhuhuh att den är slut! :(

nästa får också handla om justin, :)

tycker jag iallafall.

lycka till med nästa!

kram

2012-02-01 @ 06:54:49
Postat av: Anonym

jättebra novell!

längtar till nästa!

Jessica, eller Joannie är ett bra namn kanske? :)

2012-02-01 @ 07:15:47
Postat av: Sara

Riktigt bra, du är verkligen superbra! Väldigt synd att den är slut, jag hittade bloggen igårkväll och läste igenom alla kapitel ;) Nästa får också handla om Justin, tycker jag iallafall :)



Kanske Chloe? :) Lycka till med nästa!

2012-02-01 @ 12:37:50
URL: http://swedestory.blogspot.com
Postat av: Cherry

Superbra skrivet :)) <3

Men kanske Cherry eller J.J , uttalas djejdjej eller jejjej :)) Gillar det namnet faktiskt :) <3 Men iaf, jättebra skrivet <33

2012-02-01 @ 15:03:59
Postat av: Anonym

förlovnig! så braa :)<3

denna novellen var bäst, det ska du veta!

hoppas att nästa " whenever you need me" blir minst lika bra!

lycka till ebba!

2012-02-01 @ 18:23:57
Postat av: Anonym

omg, skit bra novell!:)

buhu på dig att du ska sluta skriva på denna, men den nya blir minst lika bra! :DDDD♥

2012-02-01 @ 19:07:37
Postat av: Anonym

Wow, awesomeeeee

(L)

2012-02-01 @ 19:28:27
Postat av: Anonym

nästa novell ska handla om en tjej som heter Rachel, eller Nellie :) tycker jag

Rachel & Justin, eller "Nellie & Justin"

gulligt<3

2012-02-01 @ 20:36:23
Postat av: Isabell

Bra!!

2012-02-01 @ 20:42:35
Postat av: Anonym

jättebra novell ebbis! :D

2012-02-01 @ 20:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin />