svar på kommentarer

hej!
jag har fått två kommentarer som jag skulle vilja svara på.
Jg har en ide, kanske ej världens bästa men jag läste en annan novell innan jag hittade din fina novell men iaf så var hon också såhär som du är nu, du tycker det är lite tråkigt&hittar inget spännande men vi läsare peppade henna att göra iaf till kapitel 100, och vi var på kapitel 67 och hon gjorde till 102 för vi fanns där & stöttade henne precis som vi stöttar dig, så om det kanske hjälper att vi stöttar dig mer och kommenterar&peppar så kanske du kan göra till 100 kapitel och sen börja på en ny? Vad säger du, nu kanske du tror att jag är världens pratkvarn men hoppas på att detta kanske öppnar dina ögon lite? Tack för du läste denna onödigt långa kommentar/om du nu gjorde det, men jaja.
SVAR: tack så mycket! jag ska göra mitt bästa och försöka hålla på så länge som möjligt, men det kommer nog ändå kännas rätt lönlöst och tråkigt eftersom det antagligen inte kommer hända så mycket. jag ska försöka hålla i så länge som möjligt med hjälp av er peppning! kram.
Fint, men nu märkte jag att kapitlet kol upp vid fyra och jag droga telefonen hela kvällen igår för att se om kapitlet kommit upp och jag kunde läsa vid tio igår,:(
SVAR: kolla här, http://justinbieberimagine.blogg.se/2011/december/svar-pa-kommentar.html#comment kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vi finns här & peppar dig!:)

2012-01-03 @ 17:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin />