shawty with you kapitel 55

Hon lugnade mig, "nej, Justin, du ska ingenting. Inget mer hände, och jag är så otroligt glad över att du inte blev arg på mig."
"Det var för att jag redan visste det." mumlade jag.
"Du vadå?!" sa hon.
"En tjej skickade en bild på dig och en kille som kysstes. Men jag visste inte det var Eric."
"Blev du inte arg?"
"Jo, men jag ville se om du berättade det själv för mig eller inte."
"Aww." sa hon och kramade mig hårt.



"Justin! Sarah! Vakna!"
Jag väcktes ur min sömn och vände på mig.
"Ni måste vakna annars missar vi flyget!" skrek rösten igen.
Jag öppnade långsamt ögonen och satte mig upp i sängen med benen över sängkanten, "vad är klockan?"
"Halv tio, vi måste åka om en kvart, skynda er!" sa Kenny en gång till innan han lämnade rummet. Jag suckade och sträckte mig över till andra sidan av sängen för att väcka Sarah som fortfarande sov. Hon hade inte ens vaknat om det brann i hotellet.
"Sarah, vakna. Vi har bråttom." sa jag. Ingen reaktion.
Jag hoppade på på henne och rufsade till hennes hår, "Sarah, vakna! Det brinner! Skynda dig!" skrek jag.
Hon öppnade ögonen, "va?!"
Sedan puttade hon bort mig och rusade upp ur sängen och började klä på sig. Jag satt kvar i sängen och log nöjt.
"Hallå?! Det brinner ju! Ska du bara dö här eller?" skrek hon hetsat.
Jag flinade, "det brinner inte, jag skulle bara få upp dig. Vi måste åka härifrån om.." jag tog upp min mobil, "tio minuter."
Hon stannade upp och såg argt på mig, "så du bara lät mig få panik eller? Det var inte roligt Justin."
Jag reste mig upp och gick fram till henne där hon stod lutad över sin resväska. Hon vände sig om och såg surt på mig. Jag flinade stort och kramade henne innan jag såg henne i ögonen och kysste henne.
"Nu måste jag verkligen skynda mig, Justin." sa hon och lämnade mig för att gå in i badrummet.
Jag packade ihop det sista i min resväska innan Sarah kom ut igen.
"Ska vi åka?" frågade hon.
Jag nickade och vi tog våra resväskor för att gå ut.

Sarah's Perspektiv:

Justin tog första steget ut ur flygplanet, "vi är här!"
Jag skrattade åt honom och puttade på honom så att han skulle gå. 
Vi hämtade upp våra väskor och sedan gick vi med Kenny som skydd mot utgången där en bil väntade på oss som skulle köra oss till ett hotell.
"Kolla, där är Eiffeltornet!" sa Justin och pekade på det höga tornet utanför bilfönstret.
Jag log, "vi måste åka upp i det."
Han såg på mig, "klart."
Bilen stannade framför ett hotell och vi hoppade ut och välkomnades varmt av en kille som skulle ta våra väskor upp till rummet. Vi gick in i hotellet och fram till lobbyn.
"Hello, we've booked two rooms to Mr. Bieber." sa Kenny till kvinnan bakom disken.
"Oh, of course Mr. Bieber!" sa hon och tittade på Justin, "you got the penthouse."
Hon räckte oss två kort som skulle vara nycklar till rummen och sedan bad hon oss att följa med henne för att få våra rum.
"Får du alltid takvåningarna?" viskade jag till Justin.
"Oftast." svarade han kort och log sedan mot mig innan han vände sig mot Kenny, "när kommer mamma och Scooter och resten?"
"Scooter och resten borde vara här till ikväll och Pattie tar första flyget imorgonbitti från Atlanta. Hon hinner nog precis i tid till din konsert.
Justin nickade som svar och kvinnan visade oss in i rummet vi fick.
"Wow.." var det enda jag fick ur mig.
"Hör av er om ni går någonstans." sa Kenny och stängde dörren efter sig.
Justin kom fram till mig, "du anar inte hur länge jag har väntat på det här." sa han och kysste mig mjukt med händerna runt mitt ansikte. Jag log och kysste honom länge tillbaka. Utan att sära på våra läppar ledde han mig till sängen och lade sig över mig. Han fortsatte kyssa mig en stund innan jag satte mig på honom, drog av min tröja och kysste honom hårt. Han kysste mig och drog av sin tröja. Just då knackade det och dörren öppnades.
Jag flög av Justin och hamnade på golvet bredvid sängen. Justin försökte kväva ett skratt där han satt i sängen, utan tröja.
"Hej, jag skulle bara undra om..Vad gör ni?" sa Scooter och såg på oss. Justin halvnaken i sängen, och jag som stack upp huvudet bakom sängen. Det såg nog ganska konstigt ut.
Justin försökte komma på något att säga, "ehh."
"I alla fall. Vi är här nu, och det är snart middagsdags. Kommer ni ner till lobbyn om en halvtimme så går vi och äter?" sa Scooter.
"Visst, det låter bra." svarade Justin. Scooter nickade och sa hejdå innan han lämnade oss. När vi hörde att dörren smälldes igen började vi gapskratta.
"Det såg nog inte helt rätt ut." sa Justin när vi skrattat klart.
Jag flinade, "nej. Jag ska gå och duscha, vi ses snart."
"Jag behöver också duscha." sa Justin och blinkade med ena ögat.
Jag log, "glöm det Justin." Sedan stängde jag badrumsdörren efter mig.
Det varma vattnet strömmade ur kranen och jag schamponerade snabbt in mitt hår innan jag gick ur duschen och fönade det. När jag hade sminkat mig och klätt på mig gick jag ut till Justin som stod redo och klar för att gå.
Han såg på mig, "du är riktigt vacker Sarah. Är du klar att gå?"
Jag rodnade och gick fram till honom, "nu går vi."
Vi gick hand i hand ner till lobbyn där resten av Justin's crew redan stod och väntade på oss.
"Då var alla här. Ska vi gå?" frågade Scooter.
Alla höll med och vi gick till en restaurang som hade stängt för allmänheten för vår skull. När vi kom in i restaurangen stod det ett stort bord dekorerat med en massa blommor. Alla tog en plats och beställde mat.

Mitt i maten klingade någons glas och Scooter reste sig upp med sitt glas i ena handen.
Han harklade sig, "jag ville bara ta tillfället i akt och berätta hur duktiga alla ni är och hur bra och hårt ni har jobbat för denna grabben." sa han och såg på Justin. Justin flinade stort och Scooter fortsatte, "hur som helst, My World Tour gick ju hur bra som helst och jag är säker på att Believe Tour kommer gå minst lika bra. Imorgon startar det hela, jag tror nog att ni är lite nervösa men jag vet att det kommer gå bra, för det är ju ni. Tillsammans klarar vi allt. Skål för Team Bieber!"
Han skrattade lite åt det sista han sa och höjde sitt glas. 
"Skål!" sa alla och tog en klunk ur sina glas.

Justin's Perspektiv:

Jag vaknade av min alarmklocka som ringde. Jag stönade och gick upp ur sängen för att ta en dusch. 
Jag tog på mig jeansshorts och en vit T-shirt och skrev en lapp till Sarah.

Övar inför konserten ikväll. Kenny kommer och hämtar upp dig vid tolv så jag hoppas du är vaken då. Jag älskar dig. Puss.

Jag lade lappen på min huvudkudde och gick sedan runt sängen. Jag tog bort en hårslinga från Sarah's ansikte och log lite, hon var så söt när hon sov. Jag kysste henne försiktigt på pannan innan jag reste mig upp och stängde rumsdörren efter mig. Jag tog hissen ner till lobbyn där Kenny och Scooter stod och väntade på mig.
"All set?" frågade Kenny och flinade.
Jag nickade och drog upp mina byxor lite när vi hoppade in i bilen som skulle ta oss till arenan.

(Dem är i Paris om ni inte visste det.)

Vad tycker ni? 10 KOMMENTARER SÅ KOMMER NÄSTA IMORGON!
/e.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ihihihi så fint!:))

2012-01-04 @ 22:21:27
Postat av: Anonym

Åååhhh paris! Fint:)

2012-01-05 @ 09:33:34
Postat av: Anonym

Braa:)

2012-01-05 @ 22:17:57
Postat av: Anonym

The city of love':)

2012-01-06 @ 08:05:35
Postat av: Anonym

Awesome... Intima & romantiska får det bli nu!!!

2012-01-06 @ 15:15:36
Postat av: Anonym

Fantastic!

2012-01-06 @ 16:57:12
Postat av: Anonym

Fantastic!Fantastic!

2012-01-06 @ 16:57:46
Postat av: Anonym

jättebra!!!! omg........:DD♥♥♥♥

2012-01-06 @ 21:11:49
Postat av: Anonym

asså ebba, du är jätteduktig!

fortsätt så, kram!♥

2012-01-06 @ 21:43:51
Postat av: Anonym

faboulus,(stavning)! (a'

2012-01-06 @ 22:01:03
Postat av: Anonym

kommer det ett ikväll? :)

2012-01-07 @ 16:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin />