nya blogg.se

fullkomligt HATAR denna nya desginen blogg.se har gjort, världens sämsta någonsin. kan knappt godkänna kommentarer längre, och helt plötsligt har jag en "under the mistletoe"- bild till vänster som förstör allt. och jag som hade tänkt fixa med designen ikväll, men det sket sig så klart på grund av att jag inte ens kommer in på stil- eller kodmallen. arrrggghhh jag blir så arg!! nej asså fuck allt just nu.

var tvungen att få ut min ilska på något sätt.. kommentera nu det nya kapitlet! och så har jag äntligen skaffat blogresponse! så fråga på nu!
stora kramar.
/e.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är ganska konstigt för mig.. jag har den nya blogg.se designen på min vanliga blogg, och sen på min novellblogg så har jag dem gamla vanliga! (jag har två hotmails, och ja..) Egentligen var inte ens denna kommentaren värd att skriva.. haha.

För att komma till designen och de, du loggar ofc in, tryck på översikt och sen äre nån sak där uppe till höger, där "kommentarer, arkiv" står, då äre nån sak efter arkiv, där tryck du och då kommer design upp, sen hittar du "redigera kodmall", "redigera stilmall".. :P

Om det var så du mena att du inte visste vars det fanns! :)

BTW, GE MIG KAPITEL 31 NUUUUNUNUNUNU!! :D:D (den sista meningen, ska vara på kapitel 30, men jag orkar inte kommentera igen.. x))

2012-06-15 @ 19:39:09
URL: http://justinsmexybieber.blogg.se
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-06-16 @ 18:10:41
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin />