Svar på tal

Jag har fått rätt många frågor angående Justin, kommer han bli känd?
Denna novellen är inte direkt som alla andra, jag vill hålla det på en hyfsat realistisk nivå så att huvudpersonen inte går rätt in och blir tillsammans med världens mest kända kille. Nu vet jag vad ni tänker, "men att ha en novell om en kriminell är mer realistiskt?"
Och jag ska vara ärlig, det är det kanske inte riktigt, men det är lite mer realistiskt än mitt andra alternativ. Justin i Whenever You Need Me är faktiskt baserad på Jason McCann, och han finns ju. Eller finns och finns..
I all fall, jag har planerat att göra rätt många fler kapitel än vad jag gjorde i Shawty With You, och för att det ska hålla kan jag inte gå för fort fram. Så ha tålamod och håll tummarna på att han blir känd, en vacker dag blir det nog så!

Until then, lots of x and o's.
/e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin />