Jag lever

Hej, och förlåt tusen gånger om för att jag varit borta i ett halvår. Jag hade inget att skriva om och hade heller ingen tid att lägga ner på novellen, så det slutade med att ingenting kom upp.
Nu på senaste tiden har jag läst min egen novell, och fått upp inspirationen igen, och är redo att fortsätta på WYNM, om det fortfarande är någon kvar, det vill säga.

Under tiden jag har varit borta så har ju Justin varit i Sverige! Jag var och såg honom både i Danmark och i Stockholm, båda med golden circle biljetter. Åh vad han är underbar! Grät så mycket.
Jag har även träffat honom, och nej jag ljuger inte! Vann en tävling och fick träffa Justin, och nu är mitt liv fullbordat. Han är ännu mer perfekt i verkligheten. Jag sa att jag älskade honom och kramade honom och han gjorde detsamma. Dessutom höll han på och flirtade med mig under hela meet&greet!

Ska börja skriva kapitel 65 nu, vi får se hur det går! Var trots allt ett tag sedan nu..
Kram.
/e.
 
Bild jag tog i Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin />